Η ελληνική αποστολή είχε στη διάθεσή της 10 μοντέλα R8 V10 Plus.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ελληνική αποστολή είχε στη διάθεσή της 10 μοντέλα R8 V10 Plus.

Πίσω από το τιμόνι του ισχυρότερου R8

30.298 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2016)

Στην πίστα του Neuburg είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο R8 και για την ακρίβεια, την ισχυρότερη εκδοχή του V10 Plus. Σε σχέση με το «βασικό» R8, στη συγκριμένη version ο V10 των 5,2 λίτρων, τεχνολογίας FSI, αποδίδει 610 ίππους και 560 Nm ροπής (από 540 άλογα και 540 Nm) και έχει τελική ταχύτητα στα 330 χλμ./ώρα! Σύμφωνα με την Audi, το V10 μηχανικό σύνολο φέρει πλέον και ένα επιπλέον σύστημα έμμεσου ψεκασμού, που λειτουργεί συμπληρωματικά με τον άμεσο ψεκασμό, επιτρέποντας στον κινητήρα να χρειάζεται λιγότερο καύσιμο και να έχει μεγαλύτερη δύναμη. Την κατανάλωση ευνοεί επιπλέον η τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων (Cylinder-On-Demand).
Tα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,2 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα και 9,9 δευτερόλεπτα. Το πλαίσιο του αυτοκινήτου, Audi Space Frame, αποτελείται κατά 86% από αλουμίνιο και 14% από ανθρακονήματα (το βάρος του πλαισίου ανέρχεται στα 202 κιλά και εξασφαλίζει 40% περισσότερη ακαμψία σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά). 
`Αλλο ένα στοιχείο που αλλάζει είναι η απουσία μηχανικού κιβωτίου, με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-speed S-Tronic) να αποτελεί πλέον τη μόνη επιλογή. Αυτό συνεργάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης quattro, το οποίο κατανέμει τη ροπή ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, στέλνοντας σε μερικές περιπτώσεις ακόμα και το 100% της ροπής σε έναν άξονα. Ο οδηγός έχει επιλογή ανάμεσα σε 4 λειτουργίες οδηγικού στιλ (comfort, auto, dynamic και individual) μέσω του συστήματος drive select dynamic handling. Ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και υπολογίζει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, του τιμονιού, της μετάδοσης και του κιβωτίου, αλλά και στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού, όπως οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Audi magnetic ride. Στην έκδοση V10 Plus είναι στάνταρ και το σύστημα «performance mode», με βάση το οποίο ρυθμίζονται οι παράμετροι του αυτοκινήτου ανάλογα με το είδος του οδοστρώματος. Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι το νέο R8 έχει κατά 50% κοινά στοιχεία, με το αγωνιστικό R8 LMS, αποδεικνύοντας πως η γερμανική φίρμα μεταφέρει στην παραγωγή όλη της τεχνογνωσία από τους αγώνες. 
3 στάδια επίδειξης
Οδηγήσαμε το R8 V10 Plus τόσο στην πίστα που προσομοιώνει συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, όσο και σε εκείνη δοκιμών ταχύτητας. Στο βρεγμένο οδόστρωμα η διαδικασία περιελάμβανε σλάλομ αλλά και φρενάρισμα πανικού με ταυτόχρονη αλλαγή λωρίδας. Και στις δύο περιπτώσεις το ισχυρότερο Audi παραγωγής εντυπωσιάζει με τις προοδευτικές του αντιδράσεις και την πρόσφυση που προσφέρει κάτω από όλες τις συνθήκες η τετρακίνηση quattro. 
Στην πίστα τώρα, οι εκπαιδευτές της Audi ανέλαβαν το ρόλο πλοηγού, ανεβάζοντας το tempo σε κάθε γύρο. Η εμπειρία μοναδική. Ο V10 των 610 ίππων σε συνδυασμό με το άριστο πλαίσιο σε προκαλούν να πιέσεις στο όριο, φτάνοντας πολλές φορές σε επίπεδα που δεν μπορείς να φανταστείς. Το R8 καταφέρνει ένα μοναδικό συνδυασμό. Δείχνει και είναι φιλικό σε νορμάλ χρήση και από την άλλη… γράφει γύρους στην πίστα παρασύροντάς σε να κινηθείς σε απίστευτους ρυθμούς. Ακόμα και σε άτσαλες κινήσεις, το αυτοκίνητο αντιδρά προοδευτικά χωρίς να ξαφνιάζει. 


Ακόμα και στο βρεγμένο οδόστρωμα, το R8 βάζει υποδειγματικά τα 610 άλογα στο οδόστρωμα.

Ακόμα και στο βρεγμένο οδόστρωμα, το R8 βάζει υποδειγματικά τα 610 άλογα στο οδόστρωμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
fiat