Opel Crossland X: Ανετο και all around

336.284 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2020)
Opel Crossland X: Ανετο και all around
5 Φωτογραφίες »

Το Opel Grandland X είναι μια από τις προτάσεις που εστιάζουν κυρίως σε αυτά που ζητά ο αγοραστής της κατηγορίας: Ανεση και πρακτικότητα, σε ένα συνολικά ποιοτικό –κατασκευαστικά- μοντέλο.

Παρά της μικρής απόστασης από το έδαφος (169 χλστ.), και τις μικρές γωνίες αναρρίχησης, το Crossland X πέρασε χωρίς να ακουμπήσει όλες τις βραχώδης επιφάνειες.
5 Φωτογραφίες »

Παρά της μικρής απόστασης από το έδαφος (169 χλστ.), και τις μικρές γωνίες αναρρίχησης, το Crossland X πέρασε χωρίς να ακουμπήσει όλες τις βραχώδης επιφάνειες.


Το Crossland X έχει τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα και φυσικά την σφραγίδα της Οpel σε θέματα ποιότητας, άνεσης και πρακτικότητας. Η ευκολία οδήγησης σε συνδυασμό με τη μαλακή-απορροφητική ανάρτηση και το ελαφρύ τιμόνι, καθιστούν το Crossland X έναν σύντροφο στην καθημερινότητα. Μαζί φυσικά η πρακτική και ευρύχωρη καμπίνα, αλλά και ο μεγάλος χώρος αποσκευών (έως 520 λτ.).

Στο δρόμο το νέο Crossland X επιδεικνύει ικανοποιητικά οδικά χαρακτηριστικά με την ανάρτηση του να απορροφά τις ανωμαλίες και να μην επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει σημαντικές κλίσεις παραμένοντας ουδέτερο υπό πίεση. Έτσι παρά το ύψος του, παρουσιάζεται σταθερό και ευθύβολο, χωρίς να κλονίζεται ιδιαίτερα από ανέμους. Ο δε 1,2 τούρμπο των 130 ίππων βενζινοκινητήρας αποδεικνύεται εξαιρετικά οικονομικός (6,5 λτ./100 χλμ.) προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις.

Δε μάσησε στα δύσκολα
Μπορεί να το πήραμε με δισταγμό στην αρχή, λόγω των κάποιων MPV και ασφάλτινων χαρακτηριστικών του ή ένεκα των μικρών γωνιών προσέγγισης και ράμπας, ωστόσο το μοντέλο της Opel μας διέψευσε.

Το Crossland X δεν βρήκε πουθενά και σε κανένα κώλυμα και τα κατάφερε χωρίς ιδιαίτερα ζόρια στις κακοτοπιές, στις λάσπες και στις κροκάλες που κλήθηκε να αντιμετωπίσει. Να σημειώσουμε πως το μοντέλο της δοκιμής είχε εντελώς ασφάλτινα ελαστικά και δεν είχε το προσφερόμενο ως έξτρα, εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ιntelligrip, ωστόσο το κλασικό ESP ήταν αρκετό για να φρενάρει τους ολισθαίνοντες τροχούς.

Όταν τα καταφέρνει αυτά στα δύσκολα, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως στο πατημένο χώμα ήταν ακόμα πιο ρόδινα τα πράγματα. Μάλιστα η ανάρτηση βοήθησε σημαντικά στο να περιορίζει τους κραδασμούς στην καμπίνα και το τιμόνι, με την αίσθηση της άνεσης να ενισχύεται από το στιβαρό, χωρίς τους τριγμούς εσωτερικό.

Σελίδα 1Mega Test: Με 10 B-SUV σε άσφαλτο και χώμα (+video)
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross: Με όπλο του την άνεση
Σελίδα 3Fiat 500X: Με στιλ και στο βουνό
Σελίδα 4Ford Puma: Πλήρες πακέτο…
Σελίδα 5Jeep Renegade: There is only one…
Σελίδα 6Nissan Juke: Αξιος μαχητής
Σελίδα 7Opel Crossland X: Ανετο και all around
Σελίδα 8Peugeot 2008: Λιοντάρι εντός & εκτός δρόμου
Σελίδα 9Renault Captur: Σκληρό καρύδι
Σελίδα 10Skoda Kamiq: Τα καταφέρνει, προτιμά την άσφαλτο
Σελίδα 11VW T-Roc: Και όμως μπορεί
NEO TRAFIC
skoda