
Mercedes GLC: Εξηλεκτρισμένη, με οθόνες S-Class και «διαφανές» καπό
Η Mercedes GLC στην δεύτερη γενιά της, σημειώνει εξαιρετικές πωλήσεις παγκοσμίως χάρη στον μυώδη σχεδιασμό της, το υψηλό τεχνολογικό της προφίλ και τα αποδοτικά εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολά της. Αυτά είναι τα 5 ατού της.
Γεμάτη από highlights
Μπορεί η A-Class να αποτελεί, μακράν της δεύτερης, η πιο μοσχοπουλημένη Mercedes στην Ελλάδα, ωστόσο αν βγούμε από τα σύνορα της χώρας μας και ρίξουμε μια ματιά στις συνολικές πωλήσεις που ανακοινώνει η μάρκα, θα δούμε πως η GLC βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων. Αυτή την στιγμή, η GLC βρίσκεται στην 2η γενιά της, η οποία έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, είναι πιο αεροδυναμική από ποτέ, εξοπλίζεται με πλούσιο εξοπλισμό και τροφοδοτείται από αποδοτικά και εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα βενζίνης και diesel. Πάμε να δούμε τα σημαντικότερα ατού της:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μεγάλωσε αλλά έγινε πιο αεροδυναμική
Η GLC μεγάλωσε σε διαστάσεις αλλά οι σχεδιαστές της Mercedes κατάφεραν να την κάνουν πιο αεροδυναμική από ποτέ. Μιλώντας συγκεκριμένα, η νέα GLC είναι 61 χιλιοστά μακρύτερη από την προηγούμενη με το συνολικό μήκος να μετράται στα 4.716 χιλιοστά. Είναι επίσης τέσσερα χιλιοστά χαμηλότερη σε ύψος (1.640 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 15 χιλιοστά και ορίζεται πλέον στα 2.888 χιλιοστά. Το πλάτος παρέμεινε ίδιο (1.890 χλστ.), ωστόσο τα μετατρόχια μεγάλωσαν κατά περίπου 6 χιλιοστά μπροστά και 23 πίσω.
Όπως προαναφέραμε οι σχεδιαστές της Mercedes κατάφεραν να αποδώσουν τις μεγαλύτερες διαστάσεις σε συνδυασμό με ένα πιο αεροδυναμικό σχέδιο, με αποτέλεσμα ο συντελεστής οπισθέλκουσας που ανέρχεται στα 0,29 cd.
Στο καθαρά αισθητικό κομμάτι, το φρέσκο σχέδιο της GLC χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη μάσκα και τους πιο ευκρινείς προβολείς. Οι εισαγωγές αέρα ταιριάζουν καλύτερα με τη δημιουργία ενός πιο δυναμικού προφίλ που επιχείρησαν οι σχεδιαστές της μάρκας. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι πιο λεπτά, ενώ ενδιαφέρουσες σε σχεδίαση είναι και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης που ολοκληρώνουν την εικόνα του μοντέλου.
Έχει τις οθόνες της S-Class
Mέσα στην καμπίνα της GLC κυριαρχούν οι οθόνες και κυρίως αυτή του συστήματος infotainment που μετράται στις 11,9 ίντσες. Η οθόνη είναι τοποθετημένη κάθετα στην κεντρική κονσόλα, στήσιμο το οποίο προέρχεται κατευθείαν από την S-Class, επιβεβαιώνοντας έτσι την αναβάθμιση του εσωτερικού. Παρών και ο πίνακας οργάνων που είναι ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ίντσες. Και οι δύο προαναφερθείσες οθόνες είναι στάνταρ στον εξοπλισμό, όπως και τα θερμαινόμενα καθίσματα, το Android Auto, το Apple CarPlay, η ασύρματη φόρτιση και ο σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων που αποθηκεύει τα προφίλ με τις ρυθμίσεις του οδηγού.
«Διαφανές» καπό; Τι είναι αυτό;
Για να μπορεί να κινηθεί η Mercedes GLC με ασφάλεια και εκτός δρόμου, η μάρκα εξοπλίζει το μοντέλο με την τεχνολογία «Transparent Bonnet», η οποία στην γλώσσα μας μεταφράζεται ως «διαφανές καπό».Και πώς δουλεύει; Όταν το προφίλ off-road είναι ενεργοποιημένο, η κεντρική οθόνη δείχνει εικονικά στον οδηγό τη θέα κάτω από το μπροστινό μέρος του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών και της θέσης διεύθυνσης τους. Σε ταχύτητες έως 8 χλμ./ώρα εμφανίζεται η εικόνα κάτω από το όχημα και από 8 έως 20 χλμ./ώρα το σύστημα δείχνει μπροστά. Η δυνατότητα αυτή είναι εξαιρετικά χρήσιμη καθώς επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει εμπόδια όπως μεγάλες πέτρες ή βαθιές λακκούβες. Για να μπορέσει κάποιος να έχει στη διάθεσή του την τεχνολογία «Transparent Bonnet» θα πρέπει να έχει εξοπλίσει το μοντέλο με την κάμερα 360 μοιρών που δίνει εικόνα περιμετρικά του οχήματος.
Ήπια υβριδική σε βενζίνη και diesel από 66.500 ευρώ
Tα διαθέσιμα μοτέρ του γερμανικού D-SUV προέρχονται ως επί το πλείστον από το χαρτοφυλάκιο της νέας C-Class. Ειδικότερα, στην χώρα μας, η GLC προσφέρεται με τον ήπια υβριδικό 2λίτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 204+23 ίππων στην έκδοση GLC 200 από 66.500 ευρώ. Το ίδιο μοτέρ αποδίδει 258+23 άλογα στην έκδοση GLC 300 με κόστος 75.500 ευρώ.Στο diesel, υπάρχει ένα ήπια υβριδικός 2λιτρος κινητήρας πετρελαίου απόδοσης 197+20 ίππων με κόστος 71.500 ευρώ.
Στάνταρ η τετρακίνηση, έξτρα η αερανάρτηση και η τετραδιεύθυνση
Όλες οι εκδόσεις της GLC διαθέτουν στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC που αναβαθμίζει τις ικανότητες κίνησης του SUV σε εκτός δρόμου διαδρομές, όπου η πρόσφυση είναι χαμηλή. Από κει και πέρα, οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις έχουν στάνταρ και την αερανάρτηση AIRMATIC, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Χάρη στο τελευταίο, η νέα GLC γίνεται ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι έως και 4,5 μοίρες, κάτι που μειώνει τον κύκλο στροφής κατά 80 εκατοστά σε 11 μέτρα, κάνοντας έτσι πιο εύκολες τις μανούβρες για τον οδηγό.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »