• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ξέρετε ότι

105.067 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2021)

- Το πρώτο αυτοκίνητο που εξοπλιζόταν με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων ήταν η Alfa Romeo Spider εν έτει 1980.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Τα σύγχρονα συστήματα μεταβλητού χρονισμού μεταβάλλουν συνεχώς τη λειτουργία των βαλβίδων, αλλά δεν προσφέρουν την «αίσθηση» που παραπέμπει σε σύστημα υπερπλήρωσης, όπως στην περίπτωση του VTEC.
- Ο μεταβλητός χρονισμός Valvematic ουσιαστικά συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του VVTi και του VTEC της Honda.
- Η τεχνολογία double-Vanos εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην BMW M3 (e36) το 1996, μεταβάλλοντας τόσο την κίνηση των βαλβίδων εισαγωγής, όσο και εξαγωγής του κινητήρα S50B32.
- Επαναστατική τεχνολογία στο χώρο του μεταβλητού χρονισμού είναι το Multiair της Fiat, όπου οι βαλβίδες εισαγωγής κινούνται μέσω ηλεκτρουδραυλικού μηχανισμού. Ασφαλώς το βύθισμα και η διάρκεια είναι συνεχώς μεταβαλλόμενα.

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »