• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Ξέρετε ότι

    Διαβάστηκε από 51274 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2019
     

    - Το πρώτο αυτοκίνητο που εξοπλιζόταν με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων ήταν η Alfa Romeo Spider εν έτει 1980.
    - Τα σύγχρονα συστήματα μεταβλητού χρονισμού μεταβάλλουν συνεχώς τη λειτουργία των βαλβίδων, αλλά δεν προσφέρουν την «αίσθηση» που παραπέμπει σε σύστημα υπερπλήρωσης, όπως στην περίπτωση του VTEC.
    - Ο μεταβλητός χρονισμός Valvematic ουσιαστικά συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του VVTi και του VTEC της Honda.
    - Η τεχνολογία double-Vanos εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην BMW M3 (e36) το 1996, μεταβάλλοντας τόσο την κίνηση των βαλβίδων εισαγωγής, όσο και εξαγωγής του κινητήρα S50B32.
    - Επαναστατική τεχνολογία στο χώρο του μεταβλητού χρονισμού είναι το Multiair της Fiat, όπου οι βαλβίδες εισαγωγής κινούνται μέσω ηλεκτρουδραυλικού μηχανισμού. Ασφαλώς το βύθισμα και η διάρκεια είναι συνεχώς μεταβαλλόμενα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ