5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μια βδομάδα με το Puma: Στρίβει, έχει γκάζια και φοβερό εξοπλισμό

26.021 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2021)

Μετά από μια βδομάδα πίσω από το τιμόνι του Ford Puma με τα 155 άλογα επιβεβαιώσαμε πως στρίβει σαν GTi, έχει μικρό ηλεκτροκινητήρα που του δίνει επιπλέον ώθηση, χωράει περισσότερα μπαγκάζια από C-SUV και όλα αυτά με 4.000 ευρώ επιπλέον εξοπλισμό στη βασική του έκδοση και 8 χρόνια εγγύηση!

Μία βδομάδα με το Ford Puma αρκεί για να σε κάνει να δεις πως υπάρχουν αυτοκίνητα στην αγορά που κυριολεκτικά μπορούν να τα κάνουν όλα προσφέροντας και ευχαρίστηση στην οδήγηση και ασφάλεια και πρακτικότητα. Το Puma με τα 155 άλογα είναι σίγουρα ένα από αυτά μιας και κάθε μέρα μας αποκάλυπτε και μια νέα πτυχή του πολυδιάστατου χαρακτήρα του.

Το Puma το απολαμβάνεις ακόμα περισσότερο τα Σαββατοκύριακα μιας και μετατρέπεται σε μέσο απόδρασης.

Το Puma το απολαμβάνεις ακόμα περισσότερο τα Σαββατοκύριακα μιας και μετατρέπεται σε μέσο απόδρασης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Στρίβει σαν GTi

Σίγουρα η Δευτέρα δεν είναι και η καλύτερη μέρα της εβδομάδας. Και όμως οδηγώντας με το Ford Puma στο γραφείο η διάθεση ήταν ανάλογη με εκείνη της Παρασκευής το απόγευμα. Από τη μια οι ζωηρές επιδόσεις και από την άλλη η εξαιρετική ανάρτηση, που μπορεί να διαχειριστεί ιδανικά τις έξτρα απαιτήσεις των 155 ίππων, το Ford Puma γρήγορα αναδεικνύει την οδηγική υπεροχή του. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (Elk Test) κατάφερε επίδοση 77 χλμ./ώρα, που είναι αντίστοιχη με αυτή του Ford Fiesta ST, αλλά και καλύτερη από το σπορ Hyundai i30 N! Από την άλλη, το τιμόνι είναι τόσο κοφτερό και ακριβές, όσο χρειάζεται για να εμπνεύσει τον οδηγό και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή. Η κλίση είναι συγκρατημένη, αλλά κυρίως, η πρόσφυση είναι εξαιρετική χάρη και στα 215/50 R18 στάνταρ (για την έκδοση) ελαστικά. Tο Ford Puma με τα 155 άλογα προσφέρει μια ιδιαίτερη «μηχανική» ανάλαφρη αίσθηση, χαρακτηριστικό που ενισχύεται με την επιλογή Sport.
 

Με έξτρα ώθηση στις χαμηλές στροφές

Όπως και στη μικρή έκδοση των 125 ίππων, έτσι και αυτή των 155 που ήταν στη διάθεσή μας χρωστάει πολλά στο bonus των 50 Nm ροπής από το ήπιο υβριδικό σύστημα και το μικρό ηλεκτροκινητήρα του, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές. Έτσι ακόμη και με ξεχασμένη μεγάλη σχέση και λίγες στροφές, ο 1,0 Ecoboost τραβά αγόγγυστα και χωρίς να σκορτσάρει. Οι επιδόσεις είναι γαργαλιστικές (0-100 σε 9,1 δλ., 60-100 με 4η σε 6,5 δλ. και 80-120 με 5η σε 9,1 δλ.). Σε συνδυασμό με την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το boost ροπής απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο και σε τελική ανάλυση η μέση κατανάλωση να γυροφέρνει τα 7,2 λτ./100 χλμ..
 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER