Η πρώτη υβριδική S-Class ήταν η 5ης γενιάς S 400 Hybrid.

H τοπολογία του υβριδικού συστήματος της S 400 Hybrid.

5η γενιά (W221, 2005-2013)

26.935 Επισκέψεις στο άρθρο

Η 5η γενιά μας συντρόφευσε από το 2005 μέχρι το 2013. Στους κινητήρες συναντούμε για πρώτη φορά V8 bi-turbo diesel 3.996 κυβικών με απόδοση 320 ίππους και 730 Nm ροπή. Η κορυφαία έκδοση σε κινητήρες βενζίνης παραμένει η S 65 AMG με τον κινητήρα της προηγούμενης γενιάς, ενώ για πρώτη φορά τοποθετείται τετρακύλινδρος κινητήρας στην S 250 CDI ο οποίος είναι ένας bi-turbo diesel 2.143 κυβικών απόσης 204 ίππων και 500 Nm ροπής. Επίσης διατίθενται υβριδικά σύνολα με θερμικούς κινητήρες βενζίνης και diesel (S 400 Hybrid & S 300 Bluetec Hybrid). ¶λλη καινοτομία σε αυτήν την γενιά αποτελούν τα φώτα στροφής όπου οι προβολείς στρίβουν σε μια στροφή για να βελτιώσουν την ορατότητα του οδηγού, ενώ υπάρχει και το σύστημα Night View Assist όπου μέσω δύο υπέρυθρων αισθητήρων στα φανάρια και της κάμερας υπερύθρων του μεσαίου καθρέπτη προβάλλεται μια εικόνα του δρόμου στον πίνακα οργάνων βελτιώνοντας πολύ την χωρική αντίληψη του οδηγού την νύχτα εντοπίζοντας ακόμη και πεζούς. Περαιτέρω καινοτομίες περιλαμβάνουν το ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο, αυτόματα κλεινόμενες πόρτες, άμεσο σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, καθίσματα με δυνατότητα γόμωσης αέρα κατά τις στρόφες για καλύτερη στήριξη του σώματος και προληπτικό σύστημα προστασίας (PRE SAFE PLUS) το οποίο αντιλαμβάνεται επικείμενο τρακάρισμα και ως αποτέλεσμα κλείνει την ηλιοροφή, τα παράθυρα, αυξάνει την προένταση στις ζώνες και ρυθμίζει καθίσματα και προσκέφαλα προκειμένου να μειωθούν οι συνέπειες του επικείμενου ατυχήματος. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center