Εξωτερική όψη της 3ης γενιάς S-Class.

To εσωτερικό της 3ης γενιάς S-Class.

3η γενιά (W140, 1991-1998)

26.944 Επισκέψεις στο άρθρο

Στην τρίτη γενιά της S-Class καθιερώθηκε η ονοματολογία των μοντέλων που υπάρχει ακόμα και σήμερα με το γράμμα «S» ακολουθούμενο από τους αριθμούς του εκάστοτε μοντέλου. Οι κινητήρες και εδώ ξεκινούν από τα 2.800 κυβικά ενώ τοποθετείται για πρώτη φορά ένας V12 φυσικής αναπνοής 6.000 κυβικών στην S 600 με απόδοση 408 ίππους και 580 Nm ροπή. Επίσης υπήρχαν κάποια υπερσπάνια μοντέλα της AMG με την κορυφαία S 73 AMG να αποδίδει 525 ίππους από 7.300 κυβικά. Η αεροδυναμική βελτιώθηκε περαιτέρω σε σχέση με την προηγούμενη γενιά με τον αντίστοιχο συντελεστή να πέφτει στο 0.31. Στα δε συστήματα υποβοήθησης οδηγού έχουμε μια μίνι επανάσταση με την υιοθέτηση για πρώτη φορά ESP το 1995 και σύστημα υποβοήθησης πέδησης (BAS). Η παθητική ασφάλεια επίσης βελτιώθηκε με την υιοθέτηση πλευρικών αερόσακων, ενώ τοποθετήθηκαν και φώτα υψηλής εντάσεως εκκένωσης (xenon) στην μεσαία σκάλα βελτιώνοντας συγκλονιστικά την ενεργητική ασφάλεια κατά την νυχτερινή οδήγηση. Περιφερειακές τεχνολογίες στα συστήματα άνεσης περιλαμβάνουν την τοποθέτηση αισθητήρων βροχής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενων και θερμαινόμενων καθρεπτών, αισθητήρες υπερήχων για την υποβοήθηση στο παρκάρισμα, διζωνικού και τετραζωνικού κλιματισμού για standard και μακρύ μεταξόνιο αντίστοιχα κ.α..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
NISSAN