100 χρόνια ιστορία η βενζίνη, 100 χρόνια μπροστά τα ηλεκτρικά! Τώρα;

100 χρόνια ιστορία η βενζίνη, 100 χρόνια μπροστά τα ηλεκτρικά! Τώρα;

7.175 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2021)

Πως θα αφήσεις την βενζινοκίνηση στα καλύτερά της, για να αγοράσεις μια τεχνολογία στα σπάργανα;

Τα ηλεκτρικά είναι 100 χρόνια μπροστά από τα βενζινοκίνητα μεταφορικά και κυριολεκτικά. Όμως τα βενζινοκίνητα έχουν 100 χρόνια ιστορίας πίσω τους, και είναι σήμερα στα καλύτερά τους. Πως να τα αφήσεις και να κοιτάξεις κάτι άλλο;

Η Toyota έχει δίκιο. Δεν υπάρχει βιασύνη στα ηλεκτρικά. Φυσικά και πολλές μάρκες θέλουν να είναι ένα βήμα μπροστά, και έχουν ήδη κάνει ολόκληρη γκάμα, κάποιοι με περισσότερη επιτυχία από άλλους. Όμως υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι να περιμένεις.

Ο βασικότερος είναι η βενζινοκίνηση σήμερα. Και η βενζινοκίνηση από μόνη της έχει δύο κεφάλαια. Από τη μία, διανύουμε με απόσταση την καλύτερη περίοδό της. Ναι, οι παραδοσιακοί θα κάνουν λόγο για τα πολυκύλινδρα θηρία του όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος. Άλλοι θα μιλήσουν για τα πολύστροφα ατμοσφαιρικά ή την πρώτη εποχή του τούρμπο με το τεράστιο λαγκ αλλά και την απίστευτη απόδοση.

Και έχουν δίκιο. Ήταν όντως χρυσές εποχές. Όμως όλα αυτά τα αυτοκίνητα-μύθοι, ήταν εκτός πραγματικότητας για τους περισσότερους από εμάς. Σήμερα όμως ακόμη και ένα μικρό ή μικρομεσαίο, προσφέρει πρωτόγνωρες επιδόσεις και τεχνολογία για το κόστος κτήσης και χρήσης. Ποτέ πριν, και πιθανότατα ποτέ ξανά στα επόμενα (ελπίζουμε λίγα) χρόνια δεν θα μπορέσεις να αγοράσεις τόσο πολύ αυτοκίνητο με τόσα λίγα λεφτά.

Από την άλλη, το δεύτερο κεφάλαιο είναι ακριβώς αυτή η διαπίστωση, πως ποτέ ξανά δεν θα μπορέσεις να έχεις έναν βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό. Όλα τα αυτοκίνητα που θα οδηγήσεις από τα μέσα της δεκαετίας και μετά θα είναι ηλεκτρικά. Οπότε δεν υπάρχει κανείς απολύτως λόγος να βιαστείς.

Την ίδια στιγμή, τα ηλεκτρικά έχουν τα δικά τους ζητήματα. Με πρώτο και βασικότερο πως βρισκόμαστε στην πρώτη τους γενιά. Οι περισσότεροι κατασκευαστές είναι στα σπάργανα, με τις διάφορες μάρκες να δοκιμάζουν ακόμη διάφορες λύσεις πριν καταλήξουν στο πως θα είναι ένα ηλεκτρικό.

Όλοι λίγο-πολύ βρίσκονται στην ίδια τεχνολογία μπαταρίας, που κατά κοινή ομολογία ετοιμάζεται να αλλάξει και από το 2025 να περάσουμε σε μπαταρίες στερεάς κατάστασης, με τεράστια οφέλη στη ταχύτητα φόρτισης και την αυτονομία. Η αγορά ενός ηλεκτρικού σήμερα, όταν η τεχνολογία αυτή επικρατήσει, θα κάνει την μεταπώληση δύσκολη.

Και η Toyota φαίνεται πως θέλει να περιμένει αυτή την τεχνολογία, και μαζί της και πολλοί άλλοι που βρίσκουν τώρα την καλύτερη στιγμή να επεκτείνουν την «τελευταία φορά» βενζίνη, και να μπουν καρφί στη δεύτερη, πιο ώριμη γενιά ηλεκτρικών. Εσύ τι θα κάνεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Nέα Ford Mustang: Αναβαθμισμένο στυλ και πιο hi-tech από ποτέ
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel