Το μοτέρ του Pulsar

Το μοτέρ του Focus

Κινητήρας-Κατανάλωση: Μέχρι 5,1 λτ./100 χλμ.

59.829 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/7/2016

Τα οικογενειακά μοντέλα, που μπήκαν στο μικροσκόπιο μας, έρχονται με κινητήρες diesel χαμηλού κυβισμού, που φροντίζουν ώστε να κρατιέται χαμηλά η κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες. 

Από πλευρά κατανάλωσης, ο 1.500άρης dCi κινητήρας των 110 ίππων με τα 260 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. του Nissan Pulsar, ο οποίος «καίει» 5,0 λτ./100 χλμ. βγαίνει πρώτος στην μάχη, μεταξύ των δύο. Ο κινητήρας αυτός είναι ιδιαίτερα «ζωντανός» με μεστό τράβηγμα από χαμηλά και με γραμμική απόδοση της ροπής. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, προσδίδει στο Pulsar πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί μόνο 10,2 δλ. και τις ρεπρίζ να είναι αντίστοιχα σβέλτες. 

Με πολύ μικρή διαφορά ακολουθεί, από πλευράς κατανάλωσης, και τοισχυρότερο Ford Focus με τον 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων με 270 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό χαρίζει τις πιο γρήγορες επιδόσεις μεταξύ των δυο, ενώ σημείο αναφοράς του αποτελεί το μεγάλο εύρος λειτουργίας του, το οποίο δεν απαιτεί επί της ουσίας πολλές εναλλαγές σχέσεων κατά την καθημερινή χρήση. Η Ford ανακοινώνει πως για κάθε 100 χλμ καταναλώνει μόλις 3,8 λτ καυσίμου. Κάτι που διαπιστώσαμε κι εμείς, αφού σε όλη την διάρκεια της δοκιμής μας η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 5,1 λτ/100χλμ.

 
  • alekos

    Ρε παιδιά, τα ίδια και τα ίδια συγκρίνετε?Πού είναι το Kia Cee'd 1,6 diesel και δη το gt line ??? Ο Κορυφαίος κινητήρας της αγοράς και δεν έχετε παρουσιάσει το αμάξι?

      20
  • Πειραιωτης

    Και τα δυο εχουν τα πλεονεκτηματα τους με το ford να δειχνει πιο μοντερνο και με εσωτερικο οπτικα καλυτερο. Απο την αλλη το nissan ειναι φθηνοτερο εχει και εγνωσμενη αξιοπιστια οποτε μαλλον γερνει υπερ του η πλαστιγγα.

      7