Πολύ καλή ασφάλεια και άνεση συνδυάζουν τα μικρομεσαία του θέματός μας, ενώ και τα δυο διαθέτουν ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα (Pulsar) ή πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (Focus). Στην πράξη, το Ford Focus είναι πιο οδηγοκεντρικό. Προσφέρει ένα αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας στον οδηγό, έχει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, άκαμπτο πλαίσιο, αποτελεσματικά φρένα και κοφτερό τιμόνι που παρέχει ολοκληρωμένη πληροφόρηση. Παράλληλα, η ανάρτηση φροντίζει ώστε να φιλτράρονται αποτελεσματικά οι ανωμαλίες του δρόμου.
To Pulsar από την πλευρά του στρέφεται και αυτό περισσότερο προς την άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να διαχειρίζεται με ευκολία ακόμη και τις πιο απότομες κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ παράλληλα η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας, αφήνει εκτός εσωτερικού τους παρασιτικούς θορύβους. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς το Pulsar εμφανίζει ουδέτερες αντιδράσεις, με το τιμόνι να έχει ικανοποιητική αίσθηση, αλλά να μην είναι τόσο γρήγορο.
Ρε παιδιά, τα ίδια και τα ίδια συγκρίνετε?Πού είναι το Kia Cee'd 1,6 diesel και δη το gt line ??? Ο Κορυφαίος κινητήρας της αγοράς και δεν έχετε παρουσιάσει το αμάξι?
Και τα δυο εχουν τα πλεονεκτηματα τους με το ford να δειχνει πιο μοντερνο και με εσωτερικο οπτικα καλυτερο.
Απο την αλλη το nissan ειναι φθηνοτερο εχει και εγνωσμενη αξιοπιστια οποτε μαλλον γερνει υπερ του η πλαστιγγα.
Ρε παιδιά, τα ίδια και τα ίδια συγκρίνετε?Πού είναι το Kia Cee'd 1,6 diesel και δη το gt line ??? Ο Κορυφαίος κινητήρας της αγοράς και δεν έχετε παρουσιάσει το αμάξι?
Και τα δυο εχουν τα πλεονεκτηματα τους με το ford να δειχνει πιο μοντερνο και με εσωτερικο οπτικα καλυτερο. Απο την αλλη το nissan ειναι φθηνοτερο εχει και εγνωσμενη αξιοπιστια οποτε μαλλον γερνει υπερ του η πλαστιγγα.
to pulsar makran to timiotero autokinito
eth fotos mprosta to ford den yparxei kamia sygkrish edw to nissan einai aplws allo ena autokinhtaki