• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Αριστερά βλέπετε την οδική έκδοση και δεξιά την αγωνιστική.

Ντεμπούτο για το Czinger 21C (+vid)

1.562 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/2/2020

Μετά από μια συναρπαστική εκστρατεία teaser, η Czinger βάζει το όνομά της στη λίστα με τις εταιρείες κατασκευής hypercar, αποκαλύπτοντας επίσημα τον «πύραυλο» των 1.250 ίππων, που έρχεται με την ονομασία 21C και δύο διαφορετικές εκδόσεις.

Ξεκινώντας από το σύστημα κίνησης του νέου υπεραυτοκίνητου, αυτό αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 2,88 λίτρων V8 κινητήρα, ο οποίος συνδέεται με ένα σειριακό κιβώτιο επτά ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Το μοτέρ καύσης συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε μπροστινό τροχό. Έτσι επιτυγχάνεται τετρακίνηση και συνολική ισχύ 1.250 ίππων. Τα ηλεκτρικά μοτέρ τροφοδοτούνται με μπαταρίες λιθίου-τιτανίου, οι οποίες είναι γνωστό ότι επαναφορτίζουν ταχύτερα από άλλες μπαταρίες ιόντων λιθίου.
 
Χάρη στη γενναιόδωρη χρήση ινών άνθρακα και άλλων ελαφρών υλικών, το Czinger 21C έχει καταφέρει να ζυγίζει μόλις 1.250 κιλά. Ως εκ τούτου ο συνδυασμός υψηλής ισχύος και χαμηλού βάρους δίνουν τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτά, ενώ μέσα σε 15 δευτερόλεπτα θα φτάσει τα 300 χλμ./ώρα και σε 29 δευτερόλεπτά τα 400 χλμ./ώρα, πριν ακουμπήσει την τελική ταχύτητα των 432 χλμ./ώρα!
 
Η δεύτερη έκδοση που αναφέραμε στον πρόλογο είναι αγωνιστική. Σε σχέση με το οδικό μοντέλο διαφέρει στο μικρότερο βάρος (1.218 κιλά) και στην βελτιωμένη αεροδυναμική στην οποία συμβάλει μία γιγαντιαία αεροτομή η οποία μειώνει την τελική ταχύτητα στα 380 χλμ./ώρα.
 
Η Czinger θα έχει και τα δύο εκδόσεις του 21C στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, σκοπεύοντας να κατασκευάσει μόνο 80 μονάδες.