Για πρώτη φορά σε κινητήρα 1.000 κ.εκ συναντάμε μία τεχνολογία που μέχρι πρότινος υπήρχε σε ανώτερους κινητήρες, την επίστρωση plasma στους κυλίνδρους.

    Επίστρωση κυλίνδρων με plasma: Τεχνολογία από το GT-R

    24.584 Επισκέψεις στο άρθρο

    Για πρώτη φορά σε κινητήρα 1.000 κ.εκ συναντάμε μία τεχνολογία που μέχρι πρότινος υπήρχε σε ανώτερους κινητήρες, την επίστρωση plasma στους κυλίνδρους. Πρόκειται για τη διαδικασία ψεκασμού μίας πολύ λεπτής μεμβράνης σκληρού χάλυβα στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Το κυριότερο όφελος αυτής της διεργασίας είναι η βέλτιστη διαχείριση τη θερμότητας και η βελτιωμένη καύση. Επιπλέον, μειώνονται τα φαινόμενα προανάφλεξης και δίνεται η δυνατότητα στους μηχανικούς να αυξήσουν τη σχέση συμπίεσης. Τέλος, πέρα από το μειωμένο βάρος του κινητήρα, η συγκεκριμένη τεχνολογία μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Ενδεικτικά, στο νέο κινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων που εξοπλίζει το Nissan Qashqai και φέρει την ίδια τεχνολογία επίστρωσης, παρατηρήθηκε μείωση της τάξης του 1% σε κατανάλωση και ρύπους.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    vw