Για πρώτη φορά σε κινητήρα 1.000 κ.εκ συναντάμε κυλινδροκεφαλή σε σχήμα «δέλτα».

Στην περίπτωση του κινητήρα που αναλύουμε (1.0 DIG-T), η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Ένας κινητήρας, αμέτρητες καινοτομίες

24.577 Επισκέψεις στο άρθρο

Μέχρι στιγμής έχουμε αναφερθεί μόνο στην επίστρωση των κυλίνδρων με plasma, αλλά τα στοιχεία που κάνουν τον συγκεκριμένο κινητήρα τόσο ξεχωριστό είναι περισσότερα. Για πρώτη φορά σε κινητήρα 1.000 κ.εκ συναντάμε κυλινδροκεφαλή σε σχήμα «δέλτα». Πρόκειται για έναν νέο τρόπο σχεδίασης του κινητήρα που, σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση της πολλαπλής εξαγωγής πάνω στον κινητήρα, λύνει τα χωροταξικά προβλήματα στον χώρο του κινητήρα και αυξάνει τον διαθέσιμο χώρο κάτω από το καπό. Συνεχίζουμε με την «e-waste gate», ή αλλιώς την ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του αέρα. Σε αυτή την περίπτωση καταργούνται οι πνευματικές βαλβίδες που συναντάμε σε παλαιότερους κινητήρες και τα οφέλη είναι σημαντικά, ιδιαίτερα στην απόκριση του συστήματος υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
moto