Μπορεί να αναφερόμαστε σε δύο τρικύλινδρους αλουμινένιους κινητήρες χωρητικότητας 1.000 κ.εκ με ίδιες διαστάσεις (διάμετρος/διαδρομή 72,2/81,3 mm), αλλά στην ουσία πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά μοτέρ.

    Info: Που διαφέρουν;

    24.589 Επισκέψεις στο άρθρο

    Διαφορές του 1.0 DIG-T (117 hp) με τον 1.0 IG-T(100 hp)
    Μπορεί να αναφερόμαστε σε δύο τρικύλινδρους αλουμινένιους κινητήρες χωρητικότητας 1.000 κ.εκ με ίδιες διαστάσεις (διάμετρος/διαδρομή 72,2/81,3 mm) που τροφοδοτούνται με σύστημα υπερπλήρωσης, αλλά στην ουσία πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά μοτέρ. Στην περίπτωση του κινητήρα που αναλύουμε (1.0 DIG-T) έχουμε σύστημα άμεσου ψεκασμού που συνδυάζεται με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης (GPF) και η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ ο δεύτερος κινητήρας τροφοδοτείται από ψεκασμό πολλαπλών σημείων και «συνεργάζεται» με 5άρι κιβώτιο. Σχετικά με τις επιδόσεις, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, ο πρώτος αποδίδει 117 ίππους και 180 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. (+20 Nm σε λειτουργία overboost), ενώ ο δεύτερος 100 ίππους και 160 Nm από τις 2.750 σ.α.λ. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 9,9 και 10,9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    CORAL GAS PASXA
    skoda