Οι Έλληνες ανεβάζουν το μπάτζετ & στρέφονται στα οικογενειακά SUV

Οι Έλληνες ανεβάζουν το μπάτζετ & στρέφονται στα οικογενειακά SUV

9.861 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2021)

Μεγάλη ανατροπή στο ενδιαφέρον των αγοραστών δείχνουν οι επισκέψεις στο 1ο τριήμερο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του autotriti.gr, με τα οικογενειακά SUV να αφήνουν πίσω τους τα δημοφιλή μικρά και τα hot μικρά SUV.

Ανατροπές στο ενδιαφέρον των Ελλήνων για νέο αυτοκίνητο

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια δείχνει να έχει μια ξεκάθαρη τάση υπέρ των μικρών και των μικρών SUV, τα οποία «κλέβουν» ολοένα και περισσότερο την καρδιά του αγοραστικού κοινού. Μπορεί να αλλάξει όμως αυτό; Σύμφωνα με τις επισκέψεις της 3ης Ελληνικής Έκθεσης Αυτοκινήτου του autotriti.gr, αλλάζει, αφού τα στοιχεία των τριών πρώτων ημερών δείχνουν πως οι Έλληνες αγοραστές... ανέβηκαν κατηγορία!

Τα C-SUV είναι «καθαρά» πρώτα, 7% πάνω από τα μικρά SUV

Οι επισκέπτες της 3ης ψηφιακής Έκθεσης Αυτοκινήτου του autotriti.gr, δείχνουν πως επενδύουν μεγαλύτερα ποσά για αγορά νέου αυτοκινήτου. Αυτό αντικατοπτρίζεται στο ποσοστό του 26,8% των επισκεπτών της Έκθεσης, οι οποίοι επέλεξαν να στραφούν στην κατηγορία των SUV οικογενειακών μοντέλων (C-SUV), αφήνοντας πίσω τους τα δημοφιλή μικρά και τα μικρά SUV. Μάλιστα για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης, τα οικογενειακά SUV ξεπέρασαν περισσότερο από 7% τα μικρά SUV, που βρίσκονται πλέον στη δεύτερη θέση με ποσοστό 19,7%, μια διαφορά που μόνο αμελητέα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Τα μικρομεσαία «έπιασαν» τα μικρά

Ένα ακόμα στοιχείο που δείχνει ότι το κοινό ενδιαφέρεται για μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια έρχεται από τα μικρομεσαία, που «πιάσανε» τα μικρά στο 10%. Όλα αυτά την ώρα που το κόστος απόκτησης ανάμεσα στα οικονομικότερα μοντέλα των δύο αυτών κατηγοριών ορίζεται στις 4.000 ευρώ περίπου.

Στο 8% τα ηλεκτρικά και τα... εναλλακτικά

Από εκεί και έπειτα, τα ηλεκτρικά (τρέχει και το κρατικό πρόγραμμα επιδοτήσεων Κινούμαι Ηλεκτρικά) φαίνεται πως σταδιακά κερδίζουν το κοινό, αφού έφτασαν το 8% του ενδιαφέροντος, ενώ δεν λείπουν και οι εναλλακτικοί τύποι που σε ποσοστό 8% σκέπτονται να προβούν στην αγορά αυτοκινήτου με καύσιμο CNG ή LPG. Στο 5,1% βρίσκεται το ποσοστό για τα Plug-in υβριδικά, λίγο πιο κάτω από τα πολύ φθηνότερα μίνι που συγκέντρωσαν ποσοστό ενδιαφέροντος της τάξης του 5,5%.

Η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις αυτοκινήτου το 2021

Τα παραπάνω στοιχεία έρχονται ως συνέχεια της πρωτιάς που σημείωσε στις λιανικές πωλήσεις για τον Νοέμβριο στην Ελλάδα το μικρομεσαίο SUV, Toyota C-HR. Κλείνοντας να θυμίσουμε πως η Ελλάδα είναι η χώρα που έχει πετύχει τη μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις αυτοκινήτων το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου του 2021 σε όλη την Ευρώπη, φτάνοντας το +31,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), που δείχνει ότι το αγοραστικό κοινό είναι ζεστό για αγορά αυτοκινήτου.

Πάτησε πάνω στην εικόνα και μπες στην Έκθεση

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto