• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Opel Grandland X και Renault Kadjar έρχονται σε μια κατά μέτωπο αντιπαράθεση.

Σχεδιαστικά το Grandland Χ υιοθετεί μια ελαφριά κουπέ αισθητική, δίνοντας έντονη κλίση στο πίσω μέρος και τοποθετώντας φαρδιές κολώνες.

Η απτή ποιότητα του Grandland X είναι εντυπωσιακή χάρη στο προσεγμένο φινίρισμα, στη γερή συναρμογή και φυσικά στην εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών.

Το Grandland X κρύβει το μέγεθός του, όντας ευέλικτο και άμεσα υπάκουο στις εντολές του οδηγού.

Θα λέγαμε πως το Kadjar έχει ένα πιο άγριο παρουσιαστικό.

Ευχάριστη αίσθηση σου αφήνει το εσωτερικό του Renault Kadjar, τόσο από πλευράς ποιότητας υλικών και συναρμογής, όσο και στο κομμάτι της σχεδίασης.

Σταθερό με πολύ καλά επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες του, παρουσιάζεται το Renault Kadjar στο δρόμο.

Opel Grandland X VS Renault Kadjar

Διαβάστηκε από 16191 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/11/2018
 

Opel Grandland X και Renault Kadjar έρχονται σε μια κατά μέτωπο αντιπαράθεση, διεκδικώντας, με διαφορετικό ατού το καθένα, το δικό του μερίδιο στην αγορά των μικρομεσαίων crossover-SUV.

Τα SUV έρχονται με φόρα για να αποτελέσουν οικογενειακά αυτοκίνητα αντικαθιστώντας τα παραδοσιακά μικρομεσαία χάτσμπακ, που μέχρι στιγμής τυγχάνουν της προτίμησης των αγοραστών. 

Ο λόγος είναι πως έχουν μεγαλύτερη ποικιλία στα χαρακτηριστικά τους, προσφέροντος έτσι περισσότερες επιλογές στον ενδιαφερόμενο, ώστε να καταλήξει σε αυτό που καλύπτει επαρκέστερα τις ανάγκες του.

Επιπλέον όμως τα μικρομεσαία SUV, παρουσιάζουν μεταξύ τους μια έντονη διαφορετικότητα. Στο θέμα μας λοιπόν αποφασίσαμε να συγκρίνουμε δύο μοντέλα με κοινό χαρακτηριστικό τις διαστάσεις τους, όπου και τα δύο φλερτάρουν με το άνω άκρο της κατηγορίας, όντας σχεδόν 4,5 μ., αλλά και τους κινητήρες τους, όπου και στις δύο περιπτώσεις θα συναντήσουμε τούρμπο βενζινοκινητήρες 130 ίππων. 

Σχεδίαση: Πιο κομψό το Grandland Χ, πιο επιθετικό το Κadjar
Όταν μιλάμε για αμαξώματα μήκους 4,5 μ., αναμφίβολα η επιβλητικότητα είναι το πρώτο τους στοιχείο. Και στα δύο μοντέλα αυτή εκφράζεται μέσω της δυναμικής σχεδίασης, όπου στο Kadjar συντίθεται από μυώδες μπροστά μέρος και καμπύλες επιφάνειες, ενώ στο Grandland Χ από καθαρές επιφάνειες και έντονες νευρώσεις, υιοθετώντας παράλληλα μια ελαφριά κουπέ αισθητική, δίνοντας έντονη κλίση στο πίσω μέρος και τοποθετώντας φαρδιές κολώνες.

Συνολικά θα λέγαμε πως το Kadjar έχει ένα πιο άγριο παρουσιαστικό, ενώ το Grandland X ένα πιο εκλεπτυσμένο στυλ, στοιχείο που κάνει το δεύτερο πιο ευχάριστο στο μάτι.

Κινητήρες: Kαλύτερo σε επιδόσεις-οικονομία το Grandland Χ
Οι κινητήρες των δύο μοντέλων παρουσιάζουν ελάχιστες διαφορές μεταξύ τους τόσο στη λειτουργία τους, όσο και στα χαρακτηριστικά. Αρχιτεκτονικά ο 1,2 TCe της Renault διαθέτει ένα παραπάνω κύλινδρο, ενώ η προσφερόμενη ροπή του είναι μικρότερη με 205 Nm έναντι 230 του Grandland X και είναι διαθέσιμη σε ψηλότερες στροφές (2.000 σ.α.λ. έναντι 1.750). Στην πράξη αυτό δίνει ένα μικρό προβάδισμα στις ρεπρίζ του μοντέλου της Opel κατά 1 δλ. περίπου. Στον τομέα της κατανάλωσης επίσης, ελαφρώς πιο οικονομικό αποδεικνύεται το Grandland X με 7,4 λτ./100 χλμ. έναντι 7,8 του Kadjar.

Εσωτερικό-Χώροι: Πιο ποιοτικό το Grandland X, πιο ευρύχωρο το Kadjar
Περνώντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, η καμπίνα του Grandland X θα κερδίσει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ καλή απτή ποιότητα με το προσεγμένο φινίρισμα, τη γερή συναρμογή και φυσικά στην εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών, τα οποία θα συναντήσουμε τόσο στο πάνω μέρος του ταμπλό, όσο και στις πόρτες. 

Βέβαια ευχάριστη αίσθηση σου αφήνει και το εσωτερικό του Renault Kadjar, τόσο από πλευράς ποιότητας υλικών και συναρμογής, όσο και στο κομμάτι της σχεδίασης, ωστόσο είναι συνολικά ένα κλικ πιο κάτω από αυτή του ανταγωνιστή του.

Εκεί που υπερέχει το μοντέλο της Renault πάντως είναι ο τομέας των χώρων, όπου το γαλλικό μοντέλο είναι πιο φιλόξενο με τους πίσω επιβάτες, παρέχοντας περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους και περισσότερο αέρα για τα κεφάλια τους. Τέλος, όσον αφορά στο χώρο αποσκευών το Grandland X έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα με 514 λτ. έναντι 472 λτ. του Kadjar.

Στο δρόμο: Πιο πολυδιάστατο το Grandland X
Πίσω από το τιμόνι των δύο μοντέλων η οδηγική εμπειρία είναι αρκετά ευχάριστη, ειδικά σε ένα ταξίδι όπου η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε ψηλά επίπεδα και η άνεση της ανάρτησης προσφέρει ξεκούραστες διαδρομές.

Από εκεί και πέρα, το Grandland X κρύβει επιμελώς το μέγεθός του και διατηρεί αξιοπρόσεκτα περιθώρια πρόσφυσης, εμπνέοντας σιγουριά ακόμη και αν το πιέσεις σε μια διαδρομή με στροφές, βγάζοντας περισσότερο δυναμισμό στην άσφαλτο και ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Από την άλλη το Kadjar, είναι ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη, ενώ εκτός πόλης αποδεικνύεται ένα ευχάριστο και ασφαλές όχημα. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι υπαρκτές, ωστόσο δεν αλλοιώνουν την σταθερότητά του.

Τιμή-εξοπλισμός: Πιο προσιτό το Kadjar, πιο πλούσιο το Grandland X
 Η διαφορά στην τιμή των δύο μοντέλων είναι αρκετά αισθητή καθώς το Kadjar είναι κατά 5.000 ευρώ φθηνότερο, με κόστος από 19.490 ευρώ έναντι 24.550 ευρώ του Grandland X, αμφότερα στο βασικό εξοπλιστικό τους πακέτο Authentic και X-Cite.

Ωστόσο, το Grandland X είναι πολύ πιο πλούσιο σε αυτό το επίπεδο καθώς επιπλέον του εξοπλισμού που έχει το Kadjar, διαθέτει διζωνικό κλιματισμό, Lane Change Assist, οθόνη αφής, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου. 

Η άποψή μας
Τα δύο μοντέλα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην κατηγορία τους, μια κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό. Το Opel Grandland X είναι πιο ολοκληρωμένο σαν αυτοκίνητο και διαθέτει πιο πλούσιο εξοπλισμό, ωστόσο το Kadjar έρχεται με τιμή-πρόκληση και χωρίς να παρουσιάζει ελλείψεις σε κάποιο τομέα. Συνεπώς η τελική απόφαση έγκειται καθαρά στα χρήματα που έχετε να διαθέσετε. 

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Manopoulos

    Στο grandland x που εχω μπει σαν επιβατης, τα πλαστικα τριζουν, συγκεκριμενα πισω που εκατσα ολο το πανελ της πορτας ετριζε με το παραμικρο. Το 1.6diesel ηταν με τα 120, το παλιο πριν αναεωθει με το τωρινο με τα 130. Εννοειται αν καποιος θελει σωνει και καλα ενα απο τα δυο παιρνει το renault και δεν δινει 25χιλ. για 130 αλογα και 1.2cc. Κατα τ'αλλα το αρμεγμα καλα κρατει!

      9
  • καρτμαν

    σε test drive που εκανα με το grandland το χερούλι της πορτας του οδηγού έτριζε λες και ήταν αμαξι 30ετιας! κατά τα άλλα καλούτσικο, άνετο αλλά χωρις καλή αίσθηση τιμονιού στις στροφές, ενώ μετά τα 140 το ένιωθα οριακό στην ασφάλεια και το κράτημά του!

      2