• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα τα Toyota C-HR και Opel Mokka X σε μια SUVομαχία. Ποιος θα είναι ο τελικός νικητής; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Ποιοτικό και μοντέρνο το εσωτερικό του Mokka X.

Η υπηρεσία On-Star αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Καλύτερες επιδόσεις προσφέρει ο 1,4 turbo των 140 ίππων. Στην θεωρία έχει την ίδια κατανάλωση με τον 1,2 Τurbo των 116 ίππων.

Ποιοτικό και φουτουριστικό το εσωτερικό του Toyota C-HR.

Η κρυμμένη χειρολαβή στις πίσω πόρτες ενισχύει το κουπέ σχήμα του.

Με 377 λίτρα ο χώρος αποσκευών του C-HR έχει μεγαλύτερο μέγεθος. Στην καμπίνα τα πράγματα είναι διαφορετικά.

SUVομαχία: Toyota C-HR Vs Opel Mokka X

Διαβάστηκε από 14763 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2017

Με την αρχική τιμή των μοντέλων να διαφέρει κατά λίγα μόνο ευρώ, η μάχη μεταξύ Opel και Toyota στα δημοφιλέστερα SUV τους είναι παραπάνω από ενδιαφέρουσα. Που κερδίζει το ένα, και που το άλλο; Ακολουθούν οι απαντήσεις.

 
Τα Mokka X και C-HR είναι οι δημοφιλέστεροι εκπρόσωποι των Opel και Toyota στην κατηγορία των SUV. Αρχικά μπορεί να φαίνεται πως ανήκουν σε διαφορετική υποκατηγορία μιας και το ιαπωνικό SUV είναι λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις, όμως αν το καλοσκεφτείς απευθύνονται σε κοινό με κοινές βασικές ανάγκες. Επιπλέον, η διαφορά τους στις αρχικές εκδόσεις είναι μόλις 250 ευρώ (20.100 κοστίζει το Opel Mokka X με τον 1,4 Turbo των 140 ίππων και 20.350 το Toyota C-HR με τον 1,2 Τ των 116 ίππων), επομένως η σύγκριση γίνεται ακόμη πιο καυτή. 

Το Toyota C-HR κερδίζει σε σχεδίαση
Σίγουρα η πρόσφατη ανανέωση του Opel Mokka Χ του έχει χαρίσει φρέσκο αέρα και δυναμισμό, θα λέγαμε μάλιστα πως ξεχωρίζει αρκετά από το προ-ανανέωσης μοντέλο χάρη στο νέο μπροστινό μέρος, ωστόσο το Toyota C-HR καταφέρνει και κερδίζει το βλέμμα. Διαθέτει αιχμηρή σχεδίαση, περίτεχνες ακμές και γωνίες που δένουν με καμπύλες, ενώ η κουπέ σχεδίασή του έρχεται ως κερασάκι στην τούρτα. Ωστόσο, για αυτή την κουπέ σχεδίαση έχει γίνει μία μικρή υποχώρηση στο εσωτερικό…
 
Πιο ευάερο το Opel Mokka X
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων αμέσως παραδέχεσαι πως η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή και για τα δύο, χωρίς ένα από τα δύο να παίρνει ξεκάθαρο προβάδισμα. Στο κομμάτι σχεδίαση και τα δύο διαθέτουν high-tech προφίλ, ωστόσο το C-HR είναι πιο φουτουριστικό και κερδίζει στα σημεία κυρίως χάρη στη μεγάλη οθόνη που είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό. Ταυτόχρονα, το C-HR κερδίζει ελάχιστα στους χώρους όταν πάρεις στα χέρια σου το μέτρο (με εξαίρεση τον αέρα για το κεφάλι πίσω), όμως εξαιτίας της κουπέ σχεδίασης οι πίσω επιβάτες θα αισθανθούν πιο κλειστοφοβικά. Τέλος, πρέπει να αναφερθούμε στην υπηρεσία Opel On-Star που διαθέτει το Mokka X και με την οποία ανά πάσα στιγμή ένας εκπρόσωπος της Opel μπορεί να σε βοηθήσει τηλεφωνικά.
 
Γρηγορότερο το Mokka X, ίδια η κατανάλωση
Τα 24 παραπάνω άλογα του 1.400άρη κινητήρα του Opel Mokka X γίνονται αντιληπτά στη μάχη των επιδόσεων, αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται 1,0 δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το Toyota C-HR, σε 9,9 δλ. Επιπλέον, το Mokka X έχει περισσότερη ροπή (200 Nm έναντι 185 Nm), ωστόσο αυτή έρχεται λίγο πιο ψηλά (στις 1.850 σ.α.λ.). Στο Toyota C-HR η ροπή αποδίδεται πιο χαμηλά (1.500 σ.α.λ.), όμως τελειώνει και πιο γρήγορα (4.000 αντί 4.900 σ.α.λ.). Από πλευράς λειτουργίας, πάντως, και οι δύο κινητήρες είναι πολιτισμένοι και γραμμικοί, ίσως λίγο πιο ραφιναρισμένος να είναι αυτός της Toyota. Περνώντας τέλος στο πεδίο της κατανάλωσης, στα χαρτιά τα δύο μοντέλα είναι ισόπαλα, αφού και στα δύο η μέση τιμή που ανακοινώνεται ξεκινάει από τα 5,9 λτ./100 χλμ..
 
Σπορτίφ και με ανάλαφρο πάτημα το C-HR
Όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, και τα δύο διαθέτουν ασφάλτινο προσανατολισμό. Ωστόσο, προβάδισμα έχει το C-HR  γιατί παρά τις υποδεέστερες επιδόσεις δίνει την αίσθηση πως είναι πιο ανάλαφρο στο δρόμο και έχει καλύτερο μπροστινό μέρος, τόσο αναφορικά με τα όρια της υποστροφής, όσο και με την αίσθηση που λαμβάνεις από το τιμόνι. Από την άλλη, στο Mokka X αισθάνεσαι πως κάθεσαι λίγο πιο ψηλά, έχοντας καλύτερη περιφερειακή ορατότητα και μεγαλύτερες ικανότητες να κινηθείς όταν χρειαστεί εκτός δρόμου. Από πλευράς συμπεριφοράς στον αυτοκινητόδρομο και τα δύο μοντέλα είναι σταθερά, ήσυχα και ευθύβολα, ενώ στην πόλη, τέλος, οι πιο compact διαστάσεις του Mokka X το καθιστούν πιο ευέλικτο.
 
Η άποψή μας
Η μάχη μεταξύ των Opel Mokka X και Toyota C-HR θεωρούμε πως είναι πολύ σκληρή. Aλλωστε και η διαφορά στην τιμή είναι ελάχιστη. Έτσι, ο τελικός νικητής εξαρτάται εν μέρει από τις ανάγκες του καθενός και το ποιες από αυτές παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 
  • Πειραιωτης

    Απο γερμανια πλευρα,τωρα πια απο γαλλια καλυτερα γιατι εκει εριξε αγκυρα η opel,ειναι το πλεον συμπαθητικο suv και μου αρεσει. Βρισκει ομως μπροστα του το μοναδικο toyota c-hr που ειναι χαρμα οφθαλμων να το βλεπεις και ασυνηθιστα διαφορετικο με αξιες που γερνουν υπερ του γιαπωνεζικου σε εγγυησεις διαχρονικες και χανει το πλεονεκτημα του γιατι το ανατολιτικο μοντελο κερδιζει στα σημεια στα δικα μου ματια!

      22
  • Τασος Ορφανος

    Εμφανιση αλλα και after sales θα κρινουν τον νικητη....Αν σε καποιον αρεσει το ΤΟΥΟΤΑ δεν θα εχει ματια για αλλο...

      6
  • Kostas

    Στις δοκιμές που κάνατε στα 2 μοντέλα είχατε γράψει για τον κινητήρα του μεν οπελ 'δυνατός αλλά φαγανός 'κατανάλωση 8.6 lt ,για δε το C-HR 'πολιτισμένη λειτουργία με χλιαρές επιδόσεις 'κατανάλωση 7.6 lt Εκτιμώ υπό πίεση, κλιματισμός και άλλα οι καταναλώσεις μπορούν να πάνε άνετα στο 9 -9.5lt αρκετά τσιμπιμενες

      5
  • Μιχάλης

    Έχω οδηγήσει το CHR, έχει εξαιρετικό πάτημα και γενικά είναι πολύ ποιοτικό για την κατηγορία του. Το μόνο θέμα του είναι ο χλιαρότατος κινητήρας. Υπάρχει περίπτωση να δούμε στο μέλλον έναν πιο ζωντανό κινητήρα;

      3
  • Στεφανος

    Αναφερεστε στις αρχικες εκδοσεις και λετε οτι το εσωτερικο του toyota εχει ωραια ορθονη.Εχω την εντυπωση οτι δεν εχει ουτε ορθονη ουτε καν ζαντες αλουμ.με αυτα παμε στα 23-24.000.Το opel εχει 7ρα ορθονη κ 17ρες ζαντες.Στα 21.000 εχει 8ρα ορθονη κ 18 ζαντες.Ευχαριστω

      2
  • Gio m.

    Υπαρχει περιπτωση να βαλει κανεις το παιδι του στο πισω καθισμα του ch r με το πολυ μικρο παραθυρακι;;Σιγουρα θα παθει καταθλιψη το παιδι...Δεν κανει για τα παιδακια μου...