Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Peugeot 2008: Βενζίνη με 100 ή ήπια υβριδικό με 136 άλογα;

 Σχολιάστε 
6.525 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2024)
Peugeot 2008: Βενζίνη με 130 ή ήπια υβριδικό με 136 άλογα;
2 Φωτογραφίες »

Peugeot 2008: Βενζίνη με 130 ή ήπια υβριδικό με 136 άλογα;

- Το mild hybrid 2008 καίει λιγότερο (0,7 λτ.) και μπαίνει κάθε μέρα στον Δακτύλιο
- Επίσης είναι 2,5 δλ. πιο γρήγορο στο 0-100 χλμ./ώρα
- Σε βενζίνη με 100 ίππους, όμως, το 2008 είναι φθηνότερο πάνω 4.000 ευρώ

Σε βενζίνη με 100 ίππους είναι πιο φθηνό κατά 4.000+ ευρώ

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 εκτός από τις γνωστές βενζινοκίνητες επιλογές στα 100 και τα 130 άλογα, συνδυάζεται πλέον και με μια νέα ήπια υβριδική έκδοση με 136 ίππους. Πάμε να δούμε ποιες είναι οι διαφορές που έχει η νέα αυτή mild hybrid έκδοση σε σχέση με την βενζινοκίνητη στα 100 άλογα που ήταν και η πιο δημοφιλής.

Από πλευράς τιμής, το βενζινοκίνητο 2008 με τα 100 άλογα (διαβάστε την δοκιμή του) ξεκινάει από τα 24.500 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Active, ενώ η δεύτερη επιλογή είναι η Allure με τιμή 26.300 ευρώ. Από την άλλη, το ήπια υβριδικό 2008 με τα 136 άλογα κοστίζει 4.100-4.300 ευρώ παραπάνω στις αντίστοιχες εκδόσεις και συγκεκριμένα από 28.600 ευρώ στην Active, από 30.800 στην Allure και από 33.300 ευρώ στην κορυφαία GT. Σε σύγκριση με το 100άρι πάντως, αξίζει να σημειώσουμε πως το ήπια υβριδικό συνδυάζεται με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο e-DCS6 σε όλες τις εκδόσεις.

Το mild hybrid καίει λιγότερο και μπαίνει κάθε μέρα στον Δακτύλιο

Το ήπια υβριδικό 2008 εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα PureTech 1,2 λίτρων σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων. Το ήπια υβριδικό σύστημα έχει την δυνατότητα να κινήσει μόνο του το γαλλικό SUV σε μικρές ταχύτητες κατά την εκκίνηση και πάνω στο παρκάρισμα με αποτέλεσμα η κατανάλωση να μειώνεται αισθητά όπως και οι ρύποι. Σε σχέση με το 2008 με τα 100 άλογα, η Peugeot ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση είναι σχεδόν 1 λτ. χαμηλότερη στο 2008 Hybrid (4,9 λτ. αντί για 5,6 λτ.), ενώ, επειδή εκπέμπει κάτω από 121 γραμ.C02 (110 γρ./χλμ) μπορεί να μπαίνει κάθε μέρα στον Δακτύλιο. Αυτό δεν μπορεί να το κάνει το βενζινοκίνητο 2008 με τα 100 άλογα, αφού οι εκπομπές ρύπων είναι 126 γραμμάρια.


Οι 2 εκδόσεις του 2008 έχουν διαφορά σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις.
2 Φωτογραφίες »

Οι 2 εκδόσεις του 2008 έχουν διαφορά σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις.

To ήπια υβριδικό 2008 είναι 2,5 δλ. πιο γρήγορο στο 0-100 χλμ./ώρα

Τα 36 άλογα παραπάνω του ήπια υβριδικού 2008 έχουν αντίκρισμα στην πράξη, σύμφωνα τουλάχιστον με τα όσα υπόσχονται οι Γάλλοι. Στην ανακοίνωσή τους για το εξηλεκτρισμένο 2008, κάνουν γνωστό πως το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,3 δλ. και η μέγιστη τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα (206 συγκεκριμένα). Πιο αργό είναι με αρκετούτσικη διαφορά το βενζινοκίνητο, αφού η επίδοσή του 0-100 χλμ./ώρα είναι 10,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητά του τα 183 χλμ./ώρα.

ERGO MY AUTO
Test Center