Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

6.976 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2019)

Η επερχόμενη Mercedes S-Class, η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, θα έχει στη φαρέτρα της έναν V12 κινητήρα θέτοντας παράλληλα πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των premium σεντάν.


Mέσα στο 2021 αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της η νέα γενιάς S-Class και για άλλη μια φορά αναμένεται να τραβήξει πάνω της τα βλέμματα όλης της αυτοκίνησης με την πολυτέλεια και την τεχνολογία που θα φέρει πάνω της. Καταρχάς οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως, παρά τις αυστηρότερες νόρμες της Ευρώπης για τους ρύπους, η νέα S-Class θα έχει στη γκάμα της έναν 12κύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V για τις κορυφαίες εκδόσεις είτε από πλευράς επιδόσεων, δηλαδή τις AMG, είτε από πλευράς πολυτέλειας, ήτοι Mercedes-Maybach. Σε κάθε περίπτωση, ο V12 κινητήρας, που θα αποτελεί την αναβάθμιση του ήδη υπάρχοντος κινητήρα των 530 ίππων της S 600, λέγεται πως θα δεχθεί τη βοήθεια ενός ήπια υβριδικού συστήματος 48 Volt, αυτό που η Mercedes-Benz έχει «βαφτίσει» ως EQ Boost στα μοντέλα της, με απώτερο σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης και κατ΄ επέκταση των εκπομπών ρύπων.

Τον περασμένο Σεπτέμβρη, ο CEO της γερμανικής φίρμας Οla Kallenius δήλωσε στα πλαίσια του Σαλονιού της Φρανκφούρτης πως η επόμενη S-Class θα είναι «στην πρωτοπορία της αυτοκίνησης» και ότι «το μοντέλο αποτελεί τον λόγο που οι εργαζόμενοι ξυπνούν καθημερινά». Την σκυτάλη στις μεγαλεπήβολες δηλώσεις πήρε ο Markus Schafer, στέλεχος της φίρμας στον τομέα της Έρευνας λέγοντας: «Θα βάλουμε πολύ ψηλά τον πήχη, δουλεύουμε μέρα-νύχτα. Η φιλοδοξία μας είναι τεράστια, το μοντέλο βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας μας σε όλους τους τομείς κάτι που σημαίνει πως οι στόχοι μας είναι μεγάλοι».

Οι δοκιμές της νέας S-Class θα συνεχιστούν για αρκετό χρονικό διάστημα, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η νέα μπερλίνα θα είναι το μοντέλο που θα διαθέτει το μεγαλύτερο επίπεδο συστημάτων αυτόνομης οδήγησης που θα έχει παρουσιάσει η Mercedes στην ιστορία της. Για αυτό ακριβώς το λόγο πολύ πιθανό είναι το σενάριο η S-Class να υιοθετήσει το μακρύ μεταξόνιο, το οποίο θα φέρει το μήκος της περίπου στα 5,25 μέτρα. Αυτό θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερους χώρους στους επιβάτες πίσω, οι οποίοι άλλωστε έχουν πληθώρα ανέσεων από οθόνες και tablet για να ενημερωθούν, να ψυχαγωγηθούν ή να εργασθούν μέχρι λειτουργία μασάζ στα καθίσματα για να αποφορτιστούν μεταξύ των meetings.

Toyota
test center