
Τα Jaecco 7 SHS & Chery Tiggo 7 καίνε 5,0 λτ./100 χλμ.. To Jaecoo 7 έχει συγκριτικά 68 παραπάνω άλογα.
Είναι πολύ καλά τα 5,5 λτ./100 χλμ. για τα MG eHS και DFSK E5.
Το Leapmotor C10 Reev είναι το μόνο που «φορτίζει» με βενζίνη και κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα, για αυτό καίει παραπάνω.
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση το Jaecco 7 SHS (5 λτ./100 χλμ.)
Η ηλεκτρική αυτονομία ενός plug-in καλύπτει τις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Σε ένα πιο μακρινό ταξίδι όμως η μπαταρία αδειάζει γρήγορα, μετά από καμιά 70αριά χιλιόμετρα, για αυτό και η κατανάλωση στην εθνική με 120 χλμ./ώρα είναι μια ακόμη πολύ σημαντική παράμετρος για όσους κάνουν μεγαλύτερες αποστάσεις. Για να επιτύχει ένα μοντέλο χαμηλή κατανάλωση στην εθνική πρέπει να έχει έναν δυνατό ηλεκτροκινητήρα και το σύστημα plug-in να δουλεύει αρκετά ηλεκτρικά. Στις επόμενες γραμμές αναλύουμε πως δουλεύουν και ποια μοντέλα από τις νέες μάρκες ξεχωρίζουν.
Το Jaecoo 7 SHS (δείτε τη δοκιμή του εδώ) έχει ένα από τα πιο αποδοτικά συστήματα της αγοράς και ξεχωρίζει ανάμεσα στα αντίστοιχης τεχνολογίας PHEV μοντέλα των νεών μαρκών. Πιο συγκεκριμένα, στο ταξίδι το Jaecoo 7 καταναλώνει μόλις 5 λτ. βενζίνης για κάθε 100 χλμ. και είναι έτσι το πιο οικονομικό Plug-in υβριδικό από τα μοντέλα του ανταγωνισμού και των νέων μαρκών, μαζί με το Chery Tiggo 7 (δείτε τη δοκιμή του εδώ) που όμως έχει μικρότερη ιπποδύναμη (σ.σ. 279 PS έναντι 347 PS του Jaecoo 7).
Το υβριδικό σύστημα του Jaecoo 7 SHS αποτελείται από τον βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. 147 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες με 204 και 84 ίππους, με τον ισχυρότερο να είναι αυτός που έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης στην κίνησή του, ενώ τόσο ο βενζινοκινητήρας όσο και ο μικρότερος ηλεκτροκινητήρας, λειτουργούν και ως γεννήτριες. Το σύστημα επιλέγει αυτόματα τον τρόπο και τον συνδυασμό που χρειάζεται τη δεδομένη στιγμή για καλύτερη απόδοση, ενώ διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Σημερινή τιμή |
35.990 ευρώ: Chery Tiggo 7 1.5 TGDI PHEV |
32.500 ευρώ: Dfsk E5 1.5 PHEV |
39.490 ευρώ: Jaecoo 7 1.5T GDI SUPER HYBRID SYSTEM |
35.400 ευρώ: Mg Hs PHEV+ |
38.900 ευρώ: Leapmotor C10 REEV |
Είναι πολύ καλά τα 5,5 λτ./100 χλμ. για τα MG eHS και DFSK E5
Το υβριδικό σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί το MG eHS (δείτε τη δοκιμή του εδώ) έχει μικρές απαιτήσεις σε καύσιμο ακόμα και όταν αδειάσει η μπαταρία του, αφού καίει σύμφωνα με τις μετρήσεις μας 5,5 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι. Το eHS χρησιμοποιεί ως βάση έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 143 ίππων και τον συνδυάζει με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ο ισχυρότερος εξ αυτών με 184 ίππους έχει συμμετοχή στην κίνηση του οχήματος υποβοηθώντας τον βενζινοκινητήρα όποτε χρειάζεται (συνδυαστικά αποδίδονται 272 ίπποι), ενώ λειτουργεί και ως γεννήτρια ρεύματος, κάτι που είναι η αποκλειστική «δουλειά» του ηλεκτροκινητήρα των 150 ίππων.
Αντίστοιχα την ίδια τιμή κατανάλωσης στο ταξίδι (5,5 λτ./100 χλμ.) επιτυγχάνει και το DFSK E5 (δείτε τη δοκιμή του εδώ). Aντίθετα με το ισχυρότερο MG eHS, το μεσαίο SUV της DFSK χρησιμοποιεί ως πρωταγωνιστή για την κίνησή του το ηλεκτρικό μοτέρ των 177 ίππων, με τον βενζινοκινητήρα των 102 ίππων να συνεπικουρεί στις επιδόσεις και να λειτουργεί επίσης ως γεννήτρια, φορτίζοντας τη μπαταρία. Η συνολική απόδοση του συστήματος ανέρχεται στους 250 ίππους, ενώ καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες μισό λίτρο παραπάνω βενζίνης από το MG eHS (5,3 λτ./100 χλμ. έναντι 4,8 λτ./100 χλμ.).

Αυτές είναι οι νέες μάρκες στην Ελλάδα - Πόσο καίνε τα Plug-in Hybrid όταν δεν έχουν μπαταρία;
Το Leapmotor C10 REEV είναι το μόνο που «φορτίζει» με βενζίνη και κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα, για αυτό καίει παραπάνω
Αν και συναντάται ολοένα και πιο σπάνια, η υβριδική τεχνολογία του Leapmotor C10 REEV (δείτε τη δοκιμή του εδώ) έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Aυτό γιατί, το C10 REEV είναι ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί σαν ηλεκτρικό, αφού επιταχύνει σαν ηλεκτρικό και έχει χαμηλές τιμές κατανάλωσης όπως τα ηλεκτρικά, με τον βενζινοκινητήρα του να τίθεται σε λειτουργία όποτε το ποσοστό ενέργειας της μπαταρίας μειωθεί σημαντικά.
Πρακτικά δηλαδή, ο βενζινοκινητήρας έχει αποκλειστικά και μόνο λόγο ύπαρξης να παράγει ενέργεια, η οποία συσσωρεύεται στην μπαταρία των 28,4 kWh. Αν σε αυτή δεν υπάρχει το απόθεμα που χρειάζεται το σύστημα (πάντα διατηρεί ένα ποσοστό για τη λειτουργία του) το Leapmotor C10 θα δημιουργήσει ενέργεια μέσω του βενζινοκινητήρα του. Αυτό είναι κάτι που οδηγεί σε αυξημένη -για τα δεδομένα των Plug-in υβριδικών- κατανάλωση σε ένα ταξίδι αλλά και πάλι χαμηλή γενικότερα, αφού επιλέγοντας την λειτουργία του θερμικού κινητήρα ώστε να ανατροφοδοτεί συνεχώς τον ηλεκτροκινητήρα, η κατανάλωση βενζίνης του ανέρχεται στα 5,7 λτ./100 χλμ..
Μάρκα/Μοντέλο (Plug-in) | Κατηγορία | Μπαταρία (kWh) | Κατανάλωση στην εθνική | Κατανάλωση μέση/πόλη |
---|---|---|---|---|
JAECOO 7 1.5T GDI SHS 347 PS | Οικογενειακό SUV | 18,3 | 5,0 | 5,8/3,5 |
CHERY TIGGO 7 1.5 TGDI PHEV 279 PS | Οικογενειακό SUV | 18,3 | 5,0 | 5,0/3,0 |
MG HS PHEV+ 272 PS | Μεσαίο SUV | 21,4 | 5,5 | 4,8/3,0 |
DFSK E5 1.5 PHEV 250 PS | Μεσαίο SUV | 17,5 | 5,5 | 5,3/3,3 |
LEAPMOTOR C10 REEV 215 PS | Μεσαίο SUV | 28,4 | 5,6 | 6,0/3,4 |
- Δείτε εδώ «Ποιος φέρνει τα αυτοκίνητα των νέων μαρκών στην Ελλάδα».
- Δείτε εδώ τις πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών των νέων μαρκών!
- Δείτε εδώ τα 5 καλύτερα μοντέλα (από τις νέες μάρκες) στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου
- Δείτε εδώ την ηλεκτρική αυτονομία των Plug-in υβριδικών μοντέλων των νέων μαρκών