ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι ηλεκτρική αυτονομία έχουν τα Plug-in Hybrid των νέων μαρκών;

1.018 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2025)
Τι ηλεκτρική αυτονομία έχουν τα Plug-in Hybrid των νέων μαρκών;
2 Φωτογραφίες »

Το MG eHS έχει καλή πραγματική αυτονομία (90 χλμ.) και καίει λίγο στην πόλη όταν αδειάσει η μπαταρία.
Κάνει πάνω από 1.200 χλμ. με ρεύμα και βενζίνη το Jaecoo 7 SHS.
Έχει τη μεγαλύτερη μπαταρία και τη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία το Leapmotor C10 Reev (130+ χλμ.).

autotriti team

Το MG eHS έχει καλή πραγματική αυτονομία (90 χλμ.) και καίει λίγο στην πόλη όταν αδειάσει η μπαταρία.

Οι έρευνες το λένε ξεκάθαρα, οι χρήστες των plug-in μοντέλων δεν τα φορτίζουν επιμελώς. Δηλαδή τα αφήνουν συχνά ξεφόρτιστα γιατί δεν έχουν συνηθίσει την καθημερινή ή ανά 2-3 βράδια φόρτιση. Αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη κατανάλωση βενζίνης. Για αυτόν το λόγο είναι σημαντικό ένα plug-in να έχει μεγάλη μπαταρία για να βγάζει αρκετά χιλιόμετρα ηλεκτρικά και άρα ο χρήστης να είναι πιο «ξέγνοιαστος», αφετέρου να έχει χαμηλή κατανάλωση όταν η μπαταρία αδειάσει. Υπό αυτό το πρίσμα εξετάζουμε τα plug-in των νέων μαρκών στις επόμενες γραμμές.

Το MG eHS (δείτε τη δοκιμή του εδώεπωφελείται της μεγάλης του μπαταρίας (21,4 kWh) και έχει πραγματική αυτονομία 90 χιλιόμετρα, ένα νούμερο που αρκεί για τις καθημερινές μετακινήσεις 2-3 ημερών. Ταυτόχρονα όμως πληροί και την παραπάνω προϋπόθεση, δηλαδή καίει λίγο και όταν η μπαταρία αδειάσει. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Τμήμα Μετρήσεων του AutoΤρίτη χρειάζεται μέσα στην πόλη 3 λτ./100 χλμ., ενώ και η μέση κατανάλωση είναι μόλις στα 4,8 λίτρα.

Στο τεχνικό κομμάτι τώρα, όπως και τα περισσότερα επαναφορτιζόμενα μοντέλα της αγοράς, το MG eHS συνδυάζει για την κίνησή του έναν βενζινοκινητήρα (1,5 λτ. turbo με 143 ίππους) κι έναν ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων με τη συνδυαστική του απόδοση να ανέρχεται στους 272 ίππους.

Επιπλέον, χρησιμοποιεί και άλλον έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων αποκλειστικά ως γεννήτρια, ενώ το σύστημα διακρίνεται επιπλέον για την πολιτισμένη και αποδοτική υβριδική λειτουργία και την μεγάλη μέση αυτονομία (άνω των 1.000 χλμ.)  με τη χρήση και των δύο πηγών (ρεύμα και βενζίνη).

Κάνει πάνω από 1.200 χλμ. με ρεύμα και βενζίνη το Jaecoo 7 SHS

Το υβριδικό σύστημα Super Hybrid System του Jaecoo 7 (δείτε τη δοκιμή του εδώκαταναλώνει σε μεικτές συνθήκες οδήγησης 5,8 λτ./100 χλμ. κάτι που σε συνδυασμό με τα 60 λτ. χωρητικότητας του ρεζερβουάρ και τις 18,3 kWh της μπαταρίας, του εξασφαλίζουν αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ.. Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει κανείς και στην πράξη, με το σύστημα να είναι πολύ αποδοτικό και να προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης αλλά και τις ανάγκες του οδηγού. Η έξυπνη λειτουργία του συστήματος επιτρέπει την ιδανική ανά περίπτωση επιλογή προγράμματος οδήγησης, χρησιμοποιώντας είτε την ενέργεια της μπαταρίας, είτε τον έναν ηλεκτροκινητήρα για την φόρτισή της είτε και όλους μαζί (σ.σ βενζινοκινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες) για την μέγιστη απόδοση σε συνθήκες επιτάχυνσης.


Νέες μάρκες στην Ελλάδα: Τι ηλεκτρική αυτονομία έχουν τα Plug-in Hybrid αυτοκίνητα;
2 Φωτογραφίες »

Νέες μάρκες στην Ελλάδα: Τι ηλεκτρική αυτονομία έχουν τα Plug-in Hybrid αυτοκίνητα;

Έχει τη μεγαλύτερη μπαταρία και τη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία το Leapmotor C10 Reev (130+ χλμ.)

Ανάμεσα στα 5 μοντέλα με Plug-in Hybrid τεχνολογία των νέων μαρκών που εξετάζουμε, το Leapmotor C10 διαφοροποιείται γιατί διαθέτει τη μεγαλύτερη σε χωρητικότητα μπαταρία. Και αυτό είναι λογικό για το C10 REEV (δείτε τη δοκιμή του εδώ), γιατί αντίθετα με τα υπόλοιπα Plug-in Hybrid για την κίνησή του χρησιμοποιεί αποκλειστικά την ηλεκτρική ενέργεια, αφού στην ουσία δουλεύει ως ηλεκτρικό, με τον βενζινοκινητήρα να έχει το ρόλο γεννήτριας για τη φόρτιση της μπαταρίας, ενώ δίνει και τη δυνατότητα φόρτισής της από εξωτερική πηγή (πρίζα, ταχυφορτιστή κ.λπ.), όπως και τα πιο «συμβατικά» Plug-in υβριδικά.

Όπως και να έχει, μια πλήρης φόρτιση σε θεωρητικό επίπεδο, δηλαδή στην περίπτωση που δεν έχει καθόλου βενζίνη και χρησιμοποιείς αποκλειστικά την ενέργεια της μπαταρίας του, το C10 REEV μπορεί να κάνει παραπάνω από 130 χλμ., τιμή από τις μεγαλύτερες που συναντάμε ανάμεσα στα Plug-in υβριδικά μοντέλα της αγοράς.

Ίδια αυτονομία, αλλά 68 παραπάνω άλογα για το Jaecoo 7 που είναι σαν το Tiggo 7

Τα Jaecoo 7 και Chery Tiggo 7 (δείτε τη δοκιμή του εδώ) είναι και τα δύο αυτοκίνητα του ομίλου της Chery (σ.σ. το 1ο έχει premium προσανατολισμό, το 2ο είναι mainstream), μοιράζονται αρκετά κοινά στοιχεία αλλά έχουν και διαφορές, όπως διαπιστώνουμε στις Plug-in υβριδικές τους εκδόσεις.

Το πιο αισθητό είναι πως έχουν παραπλήσιες τιμές κατανάλωσης και αυτονομίας παρά το γεγονός πως τα «χωρίζουν» 68 άλογα απόδοσης. Συγκεκριμένα, το Jaecoo 7 δηλώνει 347 άλογα στα τεχνικά του χαρακτηριστικά και το Tiggo 7 279 άλογα, όμως η μπαταρία και των δύο είναι στις 18,3 kWh. Αυτή, λοιπόν, εξασφαλίζει μια αυτονομία των 80 ρεαλιστικών χιλιομέτρων, και η διαφορά των +/- 2 χιλιομέτρων μεταξύ τους έχει να κάνει με τη διάσταση της ζάντας (σ.σ. το Jaecoo 7 που μετρήθηκε είχε πιο φαρδιά λάστιχα και με μικρότερο προφίλ σε 19άρα ζάντα).