Χωρίς mild hybrid 48V αλλά: Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Χωρίς mild hybrid 48V αλλά: Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

36.470 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2023)

Λειτουργεί σε κύκλο Miller για καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση
Έχει αλυσίδα (πιο ανθεκτική) αντί ιμάντα χρονισμού
Υπάρχει μόνο στο Mokka
«Καίει» το ίδιο με τα 130 άλογα, καλύτεροι ρύποι & επιτάχυνση

Νέος κινητήρας Opel Mokka = Ίδια άλογα με ήπια υβριδικά Stellantis

Ο... μπαλαντέρ κινητήρας του Ομίλου Stellantis «έβγαλε» μία νέα έκδοση. Αναφερόμαστε στο 1.200άρη PureTech με τις πολλές και διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Τον έχουμε γνωρίσει ως ατμοσφαιρικό με 75 άλογα (Peugeot 208 και Opel Corsa), ως turbo στα 100 και 130 άλογα (σε διάφορα μοντέλα), με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V στα νέα και προσεχώς διαθέσιμα Peugeot 3008 και 5009, επίσης των 136 ίππων.
 
Πόσοι, όμως, ξέρετε ότι το ίδιο μοτέρ μπορεί να κερδίσει 6 άλογα, χωρίς κάποιο επιπλέον ηλεκτρικό βοήθημα; Αναφερόμαστε στον νέας γενιάς κινητήρα του Opel Mokka, που έφτασε τους 136 ίππους, στην χειροκίνητη έκδοση των 6 σχέσεων. Αυτή η αναβάθμισε οφείλεται σε συγκεκριμένες τεχνικές διαφοροποιήσεις - επεμβάσεις, με το νέας γενιάς μοτέρ να ισοφαρίζει και την ροπή των mild hybrid μοντέλων (230 Nm). Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι τεχνικές αλλαγές στην έκδοση που, προς το παρόν, είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην γκάμα κινητήρων του μικρού SUV της Opel.

Συνέχεια του άρθρου >>>
POIA VREDESTEIN AGORAZO
4green