Στην πράξη ο κινητήρας έχει άμεση απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ και η πολύ μεγάλη άνεση στο να κινήσει το αμάξωμα των 1.422 κιλών του Picasso.

Κινητήρας: Οικονομικός και αποδοτικός

37.699 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2017)

Το Grand C4 Picasso της δοκιμής μας κινείται από τον 1.600άρη BlueHDi πετρελαιοκινητήρα του PSA Group απόδοσης 120 ίππων και 300 Nm ροπής, ο οποίος όπως έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα είναι αρκετά πολιτισμένος επιδεικνύοντας θετικό τράβηγμα από χαμηλά. Στην πράξη τώρα, μας εντυπωσίασε η άμεση απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ και η πολύ μεγάλη άνεση που επέδειξε στο να κινήσει το ογκώδες αμάξωμα των 1.422 κιλών του Picasso. Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τις μετρήσεις μας στο 0-100 χλμ./ώρα και στις ρεπρίζ. Εξίσου καλά τα πήγε και στον τομέα της οικονομίας με τη μέση κατανάλωση να είναι στα 6,1 λτ./100 χλμ., ενώ στην εθνική οδό με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα ο μετρητής μας έγραψε 5,7 λτ./100 χλμ.. Τέλος το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων συνεργάζεται καλά με το κινητήριο σύνολο, αφήνοντάς μας μια πιο ευχάριστη αίσθηση συγκριτικά με άλλα μοντέλα της γαλλικής φίρμας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MERCEDES NEW RANGE
OPEL