Ο νέος 1.500άρης τρικύλινδος κινητήρας του υβριδικού συνόλου κινεί πιο σβέλτα το Yaris, όντας παράλληλα πιο οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο νέος 1.500άρης τρικύλινδος κινητήρας του υβριδικού συνόλου κινεί πιο σβέλτα το Yaris, όντας παράλληλα πιο οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρας: Καλύτερες επιδόσεις & ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση

242.176 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2020)

Το μοντέλο της δοκιμής ήταν το υβριδικό, το οποίο διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο σύστημα με 16% μεγαλύτερη απόδοση (συνδυαστική ισχύς 116 ίπποι πλέον), νέο 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων (συνεχίζει να λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον, αλλά έχει θερμοδυναμική απόδοση 40%), πιο compact e-CVT σύστημα μετάδοσης, μεγαλύτερο όριο περιστροφής του 80 ίππων ηλεκτροκινητήρα (+4.000 σ.α.λ.), νέα ηλεκτρονική μονάδα επεξεργασίας και νέα, ίδιας χωρητικότητας (0,94 kWh) αλλά 27% ελαφρύτερη μπαταρία ιόντων-λιθίου (ήταν νικελίου μετάλου-υδριδίου). Στην πράξη το νέο υβριδικό Yaris είναι αισθητά πιο σβέλτο από πριν (0-100 σε 9,9 από 12,3 δλ., 60-100 σε 5,9 από 7,1 δλ. και 80-120 σε 7,8 από 10,0 δλ.), το βουητό στην επιτάχυνση είναι ηπιότερο και παρότι με το γκάζι στο πάτωμα παρατηρείς τις στροφές να ανεβαίνουν και να παραμένουν ψηλά, το μοτέρ δεν ακούγεται να πιέζεται όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Επιπλέον η απόκριση του κιβωτίου δείχνει πιο άμεση, ενώ η εναλλαγή μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα είναι ουσιαστικά ανεπαίσθητη. Κυριότερο όμως όλων είναι η ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Στην Τoyota υπόσχονται πως το 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει με μηδενικές εκπομπές ρύπων και μέσα στην πόλη η κατανάλωση πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ. Με χρήση της ECO λειτουργίας και τηρώντας τα όρια ταχύτητα αυτήν την κατανάλωση την είδαμε και σε περιαστικές διαδρομές (στο νέο Yaris η δυνατότητα ηλεκτροκίνησης υπάρχει μέχρι τα 130 χλμ./ώρα), ενώ σε μικτές συνθήκες η μέση κατανάλωση ήταν σταθερά λίγο πάνω, λίγο κάτω, από τα 4,2 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto