• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 φωτογραφίες »

Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα και ούτε που φαίνεται το έξτρα βάρος της μπαταρίας.

Στο δρόμο: Ευχάριστο & αποτελεσματικό

189.838 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2020


Ford: ΝΕΑ εποχή Service & ανέπαφων υπηρεσιών. Και με Bonus πιστότητας!

Το ότι τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Yaris έχουν αλλάξει προς τα καλύτερο το αντιλαμβάνεσαι με το που κάτσεις στο κάθισμα του οδηγού. Αυτό, όπως και το διπλανό του, έχουν μετατοπισθεί 6 εκατοστά προς τα πίσω, ενώ η γωνία του τιμονιού μειώθηκε κατά 6 μοίρες. Αποτέλεσμα; Ο οδηγός έχει το μικρό σε διαστάσεις και σπορ σχεδιασμένο τιμόνι μέσα στα χέρια του και σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θέση οδήγησης μπαίνεις από νωρίς στο νόημα. Από εκεί και πέρα οι σημαντικές αλλαγές στη βάση (νέα ελαφρύτερη και κατά 35% πιο άκαμπτη πλατφόρμα) και στις αναρτήσεις (διατηρείται η προηγούμενη διάταξη ωστόσο υπάρχει γέφυρα εν είδη μπάρας θόλων μεταξύ των, μειωμένης τριβής και μεγαλύτερης κλίσης, εμπρός γονάτων, ενώ ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας έχει κατά 140% μεγαλύτερη ακαμψία με αποτέλεσμα να υπάρχει δυνατότητα χρήσης μαλακότερων ελατηρίων) διαμορφώνουν τον άκρως αποτελεσματικό, αλλά και ευχάριστο, νέο οδηγικό χαρακτήρα του Yaris. Το τιμόνι έχει επιτέλους φυσική αίσθηση και παρότι η πληροφόρηση δεν είναι σπουδαία, όντας άμεσο και ακριβές γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό να τοποθετήσει το αυτοκίνητο εκεί που ακριβώς θέλει. Από εκεί και πέρα τα αρκετά φαρδύτερα μετατρόχια, η ακαμψία της νέα πλατφόρμας αλλά και το κατά 15χλστ. χαμηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος, έχουν πιάσει τόπο συνθέτοντας ένα σφικτό σύνολο, με τονισμένη σταθερότητα και προβλέψιμες αντιδράσεις. Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα και ούτε που φαίνεται το έξτρα βάρος της μπαταρίας. Δεν έχει την σπιρτάδα και το τιμόνι του Fiesta, το eCVT κιβώτιο μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο για σπορτίφ αναζητήσεις, ενώ η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ελλιπής, το Yaris όμως πλέον σε εμπνέει όχι μόνο για να κάνεις ρεκόρ οικονομίας, αλλά και για να επιλέξεις τη λειτουργία Sport και να ευχαριστηθείς μια διαδρομή με στροφές. Και όλα αυτά χωρίς να χάνει σε άνεση μιας και η ανάρτηση φιλτράρει άψογα και αθόρυβα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το βουητό στην επιτάχυνση είναι σαφώς λιγότερο ενοχλητικό, ωστόσο ο αεροδυναμικός θόρυβος πάνω από τα 120 χλμ./ώρα είναι αισθητός. Αυτό είναι ίσως και το μόνο στοιχείο που υποβαθμίζει την ποιότητα κύλισης. ¶ψογα σε αποτελεσματικότητα (αισθητά βελτιωμένη) και τα φρένα που μαζί με την ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την ιδιαίτερη αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας, που εμπνέει το ολοκαίνουργιο Toyota Yaris.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

101 διαθέσιμα άρθρα για TOYOTA  YARIS

 
Σχολιάστε την είδηση 14 σχόλια