Στο δρόμο: Ευχάριστο & αποτελεσματικό

242.324 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2020)
Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα και ούτε που φαίνεται το έξτρα βάρος της μπαταρίας.
5 Φωτογραφίες »

Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα και ούτε που φαίνεται το έξτρα βάρος της μπαταρίας.

Το ότι τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Yaris έχουν αλλάξει προς τα καλύτερο το αντιλαμβάνεσαι με το που κάτσεις στο κάθισμα του οδηγού. Αυτό, όπως και το διπλανό του, έχουν μετατοπισθεί 6 εκατοστά προς τα πίσω, ενώ η γωνία του τιμονιού μειώθηκε κατά 6 μοίρες. Αποτέλεσμα; Ο οδηγός έχει το μικρό σε διαστάσεις και σπορ σχεδιασμένο τιμόνι μέσα στα χέρια του και σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θέση οδήγησης μπαίνεις από νωρίς στο νόημα. Από εκεί και πέρα οι σημαντικές αλλαγές στη βάση (νέα ελαφρύτερη και κατά 35% πιο άκαμπτη πλατφόρμα) και στις αναρτήσεις (διατηρείται η προηγούμενη διάταξη ωστόσο υπάρχει γέφυρα εν είδη μπάρας θόλων μεταξύ των, μειωμένης τριβής και μεγαλύτερης κλίσης, εμπρός γονάτων, ενώ ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας έχει κατά 140% μεγαλύτερη ακαμψία με αποτέλεσμα να υπάρχει δυνατότητα χρήσης μαλακότερων ελατηρίων) διαμορφώνουν τον άκρως αποτελεσματικό, αλλά και ευχάριστο, νέο οδηγικό χαρακτήρα του Yaris. Το τιμόνι έχει επιτέλους φυσική αίσθηση και παρότι η πληροφόρηση δεν είναι σπουδαία, όντας άμεσο και ακριβές γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό να τοποθετήσει το αυτοκίνητο εκεί που ακριβώς θέλει. Από εκεί και πέρα τα αρκετά φαρδύτερα μετατρόχια, η ακαμψία της νέα πλατφόρμας αλλά και το κατά 15χλστ. χαμηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος, έχουν πιάσει τόπο συνθέτοντας ένα σφικτό σύνολο, με τονισμένη σταθερότητα και προβλέψιμες αντιδράσεις. Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα και ούτε που φαίνεται το έξτρα βάρος της μπαταρίας. Δεν έχει την σπιρτάδα και το τιμόνι του Fiesta, το eCVT κιβώτιο μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο για σπορτίφ αναζητήσεις, ενώ η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ελλιπής, το Yaris όμως πλέον σε εμπνέει όχι μόνο για να κάνεις ρεκόρ οικονομίας, αλλά και για να επιλέξεις τη λειτουργία Sport και να ευχαριστηθείς μια διαδρομή με στροφές. Και όλα αυτά χωρίς να χάνει σε άνεση μιας και η ανάρτηση φιλτράρει άψογα και αθόρυβα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το βουητό στην επιτάχυνση είναι σαφώς λιγότερο ενοχλητικό, ωστόσο ο αεροδυναμικός θόρυβος πάνω από τα 120 χλμ./ώρα είναι αισθητός. Αυτό είναι ίσως και το μόνο στοιχείο που υποβαθμίζει την ποιότητα κύλισης. ¶ψογα σε αποτελεσματικότητα (αισθητά βελτιωμένη) και τα φρένα που μαζί με την ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την ιδιαίτερη αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας, που εμπνέει το ολοκαίνουργιο Toyota Yaris.

Κτισμένο στη νέα πλατφόρμα GA-B, το νέο Yaris ήρθε με χαμηλότερο κέντρο βάρους, κορυφαία ακαμψία και καλύτερες κατανομές βαρών.
5 Φωτογραφίες »

Κτισμένο στη νέα πλατφόρμα GA-B, το νέο Yaris ήρθε με χαμηλότερο κέντρο βάρους, κορυφαία ακαμψία και καλύτερες κατανομές βαρών.

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota Yaris
Σελίδα 2Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Σελίδα 3Εσωτερικό: Μοντέρνο, ποιοτικό & super πρακτικό
Σελίδα 4Χώροι-Πρακτικότητα: Ένα μεγάλο… μικρό!
Σελίδα 5Κινητήρας: Καλύτερες επιδόσεις & ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση
Σελίδα 6Στο δρόμο: Ευχάριστο & αποτελεσματικό
Σελίδα 7Τιμές και εκδόσεις
Σελίδα 8Η γνώμη μας
Σελίδα 9Η ιστορία του Toyota Yaris
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
4green