KERDISTE_BRIDGESTONE
Rally Acropolis: Η Toyota βάζει στο μικροσκόπιο την Ελλάδα για το WRC

Rally Acropolis: Η Toyota βάζει στο μικροσκόπιο την Ελλάδα για το WRC

4.286 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2022)

Βασική αδυναμία του Yaris τα σκληρά ελαστικά της Pirelli, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Toyota Gazoo Racing. Η ιαπωνική ομάδα εξετάζει προσεκτικά τι πήγε στραβά στο EKO Acropolis Rally και τον αγώνα στη Σαρδηνία και ετοιμάζεται πυρετωδώς για την επόμενη σεζόν.

Στο μικροσκόπιο της Toyota το «σκληρό» Ράλι Ακρόπολις

Παρά την κυριαρχία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) τα τελευταία δύο χρόνια, η αγωνιστική ομάδα της Toyota δεν επαναπαύεται και επικεντρώνεται στην εξέλιξη που είχαν αγώνες όπως αυτοί της Ελλάδας, της Ιταλίας και του Μεξικό, συνεχίζοντας τις απαιτητικές δοκιμές στο GR Yaris Rally1.

Η ιαπωνική ομάδα, μπορεί να κατάφερε να κερδίσει για δεύτερη συνεχή χρόνια τον τίτλο στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με εμφατικό τρόπο, αφήνοντας πίσω της την Hyundai Shell Mobis WRT με 70 βαθμούς διαφορά (σ.σ. 525 βαθμοί η Toyota έναντι 455 βαθμών της Hyundai), ωστόσο εξετάζει τα στραβοπατήματά της. Ένα από αυτά και ο εθνικός μας αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητιμού, το EKO Acropolis Rally ή αλλιώς «Ράλι των Θεών», στο οποίο η Toyota GR αρκέστηκε σε μια 6η θέση από το πλήρωμα των Takamoto Katsuta/Aaron Johnston, καθώς τα υπόλοιπα πληρώματα αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα με εγκαταλείψεις. Αντίστοιχη πορεία εκτός βάθρου, αλλά με λίγο καλύτερη μοίρα, ακολούθησε η Toyota GR και στη Σαρδηνία της Ιταλίας με τα πληρώματα των Kovanpera/Halttunen και Katsuta/Johnston να τερματίζουν σε 5η και 6η θέση, αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αδυναμία του Yaris, τα σκληρά λάστιχα της Pirelli

Γι΄ αυτό το λόγο, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Tom Fowler, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ούτως ώστε τα αγωνιστικά Yaris να εξελιχθούν με τέτοιο τρόπο που θα αντέξουν ακόμα και στους πιο αντίξοους αγώνες του WRC 2023. Βέβαια, το 4 στα 4 που έκανε η Toyota στις πρώτες θέσεις του Ράλι στην Κένυα δείχνει πως μπορεί να είναι και σχετικά τυχαίες οι κακές στιγμές της ομάδας, αν και το στέλεχος της Toyota GR έχει κάτι άλλο στο μυαλό του.

Ο Fowler πιστεύει ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα πληρώματα συνδέονται περισσότερο με τη χρήση των σκληρών ελαστικών της Pirelli. Συγκεκριμένα, o μηχανικός της ιαπωνικής ομάδας δήλωσε «Ξέρουμε ότι δεν τα πήγαμε καλά στην Ελλάδα. Τα δοκιμαστικά δεν πήγαν καλά, ούτε και το ράλι. Φαίνεται ότι πρέπει να δούμε τα ράλι με τα δύσκολα τερέν. Όπου χρησιμοποιούμε το σκληρότερο ελαστικό (της Pirelli), φαίνεται ότι είναι η αδυναμία μας με αυτό το αυτοκίνητο».

Αυτή η δήλωση του έμπειρου μηχανικού της Toyota GR επαναφέρει στην επικαιρότητα το θέμα με τα «πολιτικά» ελαστικά της Pirelli, αυτά που κατασκευάζονται για τα συμβατικά αυτοκίνητα, η εικόνα των οποίων στις σχετικές συγκριτικές δοκιμές από τον ειδικό τύπο σε Ελλάδα και Ευρώπη, προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί ερωτηματικά. Ένα από τα βασικά ερωτήματα, λοιπόν, είναι: Ξέχασε τελικά να φτιάχνει λάστιχα η Pirelli (πατήστε πάνω στην εικόνα);

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
AYTOKINHTO MELLONTOS
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel