Κάψανε λιγότερο από diesel
Ρεπορτάζ: Τα χρηματοδοτικά προγράμματα των εταιρειών

Ρεπορτάζ: Τα χρηματοδοτικά προγράμματα των εταιρειών

43.119 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2022)

Ποιος αγοράζει ντούκου ένα αυτοκίνητο; Κανείς. Πάντα κοιτάς και τα χρηματοδοτικά, σε βαθμό που μπορούν να επηρεάσουν την τελική επιλογή. Παρακάτω θα βρείτε τι ισχύει και ποιο πρόγραμμα είναι καλύτερο ραμμένο στα μέτρα σας.

Ποιο χρηματοδοτικό επιλέγω για το καινούργιο μου αυτοκίνητο;

Η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου είναι «πονοκέφαλος» αφού η όλη εξίσωση περιλαμβάνει και τον τρόπο εξόφλησής του. Άλλωστε, ποιος αγοράζει ντούκου; Κανείς. Για αυτό και υπάρχουν -δύο βασικές- επιλογές χρηματοδότησης.

Σε πρώτη φάση, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να στραφεί στην εκάστοτε αντιπροσωπεία αυτοκινήτου επιλέγοντας ένα πρόγραμμα μέσω των τραπεζών που εκείνη συνεργάζεται. Εναλλακτικά, μπορεί να απευθυνθεί απευθείας σε κάποια τράπεζα ζητώντας ένα καταναλωτικό δάνειο.

Πάμε να δούμε όλα τα χρηματοδοτικά προγράμματα των μαρκών της ελληνικής αγοράς, ρίχνοντας και μία ματιά στο τι «παίζει» με τα τραπεζικά δάνεια.

Δείτε εδώ αναλυτικά τον πίνακα με τα χρηματοδοτικά προγράμματα των εταιρειών και υπολόγισε μόνος σου τις δόσεις

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Leasing VS Χρηματοδότηση: Πού διαφέρουν;

Καταρχάς, πρέπει να ξεχωρίσουμε τις δύο μεγάλες κατηγορίες προγραμμάτων που προσφέρουν οι εταιρείες σε: α) leasing και β) χρηματοδότηση. Ουσιαστικά, μιλάμε για δύο διαφορετικούς τρόπους απόκτησης αυτοκινήτου, στους οποίους προσφέρονται και διαφορετικές υπηρεσίες-παροχές.
 
Μιλώντας για leasing, εννοούμε την μακροχρόνια μίσθωση αυτοκινήτου, κατά την οποία δίνεται ένα αρχικό πόσο για την προκαταβολή του οχήματος και έπειτα πληρώνεται ένα σταθερό προσυμφωνημένο πόσο κάθε μήνα για την χρήση του οχήματος. Πρόκειται για λύση που απευθύνεται σε ιδιώτες και εταιρείες, με πλεονέκτημα πως ο εκάστοτε αγοραστής απαλλάσσεται από έξτρα οικονομικές υποχρεώσεις. Πιο συγκεκριμένα, όλα τα κόστη σχετικά με την συντήρηση ή τους διαφόρους φόρους του αυτοκινήτου (τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελείας, ΚΤΕΟ) καλύπτονται από την εταιρεία μίσθωσης με τα μόνα ουσιαστικά έξοδα που απομένουν για τον μισθωτή να είναι τα καύσιμα.
 
Στο τέλος του συμβολαίου μακροχρόνιας μίσθωσης υπάρχουν τρεις επιλογές:

  • Επιστροφή του αυτοκινήτου, χωρίς κάποια άλλη δέσμευση
  • Έναρξη νέας μίσθωσης με διαφορετικό αυτοκίνητο
  • Εξαγορά του αυτοκινήτου σε προσυμφωνημένη τιμή με μία μεγάλη δόση ballοon»
Η δεύτερη επιλογή είναι η λύση χρηματοδότησης ενός καινούργιου αυτοκινήτου δίνοντας ισόποσες μηνιαίες δόσεις όπως στην περίπτωση μακροχρόνιας μίσθωσης. Στην προκειμένη, δεν υπάρχουν κάποια στάνταρ οφέλη χρήσης (π.χ. αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης, μεικτή ασφαλιστική κάλυψη), αλλά υπάρχει το σημαντικότερο πλεονέκτημα, πως μετά την λήξη του προγράμματος το αυτοκίνητο περνά στην κατοχή-ιδιοκτησία του αγοραστή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
TESTELASTIKON
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel