
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ολομέτωπη επίθεση ετοιμάζει η Toyota με πλήθος νέων κινητήρων, υβριδικών συστημάτων και κιβωτίων ταχυτήτων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.
Ριζικές αλλαγές στην Toyota
5.943 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2016)
Η Toyota φαίνεται να σχεδιάζει τη ριζική ανανέωση των μηχανικών και υβριδικών της συνόλων, έχοντας ως σκοπό την αναβάθμιση του 60% του στόλου μέχρι το τέλος του 2021.
autotriti team
Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του νέου κινητήρα και των νέων αυτόματων κιβωτίων της Toyota,στο φως της δημοσιότητας ήρθαν πληροφορίες που θέλουν τον ιαπωνικό κολοσσό να λανσάρει πλήθος νέων μηχανικών και υβριδικών συνόλων, αλλά και συστημάτων μετάδοσης.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσιεύματα της Automotive News εντός των επόμενων πέντε ετών η μάρκα θα παρουσιάσει 9 νέους κινητήρες, οι οποίοι θα διατίθενται σε 17 διαφορετικές εκδόσεις. Επιπλέον στη φαρέτρα της Toyota θα ενταχθούν 10 ολοκαίνουργια υβριδικά συστήματα, ενώ από τα τέσσερα νέα συστήματα μετάδοσης θα δημιουργηθούν 10 διαφορετικές εκδόσεις κιβωτίων ταχυτήτων.
Αυτή η αλλαγή σελίδας για την Toyota πρόκειται να συμβεί κυρίως προκειμένου να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον ο στόλος των αυτοκινήτων της. Πέραν αυτού θα μειωθεί δραστικά και ο αριθμός των κινητήρων της μάρκας σε ποσοστό της τάξεως του 40 τοις εκατό.
Σε συνδυασμό τέλος, με την ευρεία χρήση της πλατφόρμας TNGA της μάρκας, αναμένεται να μειωθούν δραστικά τα κόστη της εταιρείας, χωρίς ωστόσο να υπάρξουν εκπτώσεις στην ποιότητα και τις επιδόσεις, ενώ φυσικό επακόλουθο θεωρείται και η μείωση των τιμών αγοράς. Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν από τον ιαπωνικό κολοσσό.

Στόχος του ιαπωνικού κολοσσού είναι η αναβάθμιση του στόλου σε ποσοστό 60 τοις εκατό μέχρι το 2021.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσιεύματα της Automotive News εντός των επόμενων πέντε ετών η μάρκα θα παρουσιάσει 9 νέους κινητήρες, οι οποίοι θα διατίθενται σε 17 διαφορετικές εκδόσεις. Επιπλέον στη φαρέτρα της Toyota θα ενταχθούν 10 ολοκαίνουργια υβριδικά συστήματα, ενώ από τα τέσσερα νέα συστήματα μετάδοσης θα δημιουργηθούν 10 διαφορετικές εκδόσεις κιβωτίων ταχυτήτων.
Αυτή η αλλαγή σελίδας για την Toyota πρόκειται να συμβεί κυρίως προκειμένου να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον ο στόλος των αυτοκινήτων της. Πέραν αυτού θα μειωθεί δραστικά και ο αριθμός των κινητήρων της μάρκας σε ποσοστό της τάξεως του 40 τοις εκατό.
Σε συνδυασμό τέλος, με την ευρεία χρήση της πλατφόρμας TNGA της μάρκας, αναμένεται να μειωθούν δραστικά τα κόστη της εταιρείας, χωρίς ωστόσο να υπάρξουν εκπτώσεις στην ποιότητα και τις επιδόσεις, ενώ φυσικό επακόλουθο θεωρείται και η μείωση των τιμών αγοράς. Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν από τον ιαπωνικό κολοσσό.
Ανανεωση στολου με καινουργιες παρουσιες και δυνατους κινητηρες φανταζομαι και μακαρι να εχουν ολα τα νεα μοντελα της φιλοσοφια σχεδιασης και αποδοσης του c-hr ωστε περα του εντυπωσιασμου να πετυχουν και στην αποδοση. Δυσκολα να παρουν απο την vw την προτοκαθεδρια του ιαπωνικου μεγαθηριου περα απο την φετινη χρονια που και παλι πονταραν σε κακοτυχιες του...για πολλα χρονια θα μεινει η κορυφη στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια στη toyota σιγουρα και με της νεες μελλοντικες της προσθηκες!