Οι διαδρομές της ανάρτησης είναι όσο σφιχτές ακριβώς χρειάζεται, ώστε το μικρό crossover της VW να μην είναι πλαδαρό σε στροφές και οι κλίσεις να περιορίζονται.
Στο δρόμο: Καλή ποιότητα κύλισης στην πόλη και τα δύο, αν βγεις στο χώμα, λίγο καλύτερο το Nissan
Οδηγώντας τα Nissan Qashqai και Volkswagen T-Roc, η γενική αίσθηση είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική. Αμφότερα προσφέρουν πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης, εξαιρετικές μετρήσεις ηχομόνωσης στα 120 χλμ./ώρα και αποτελεσματική συμπεριφορά ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,1 μ.) σίγουρα δεν είναι σύμμαχος μέσα στην πόλη, όμως στο Nissan Qashqai η στάνταρ κάμερα όπισθεν σίγουρα θα διευκολύνει σημαντικά τον οδηγό.
Εκτός πόλης, τώρα, επειδή μιλάμε για SUV πρέπει να αξιολογήσουμε και τις εκτός δρόμου ικανότητας των δύο «αντιπάλων». Σε θέση ισχύος λόγω προδιαγραφών θα μπει το Nissan Qashqai, με την μεγαλύτερη απόσταση έδαφος στα 18,3 εκ. να σου βγάζει περισσότερη αυτοπεποίθηση στα κακοτράχαλα και τα νεροφαγώματα (16,1 εκ.). Εκτός της απόστασης από το έδαφος, το Qashqai έχει καλύτερες off-road γωνίες (εισόδου, ράμπας, διαφυγής) που επίσης παίζουν το ρόλο τους σε μία εκτός δρόμου περιπέτεια.