Στην Καρδίτσα φώναζαν «Μέσι, Μέσι» & έφαγαν τα μούτρα τους Add autotriti.gr on Google 34.957 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2022) Σχολιάστε autotriti team Καρδιτσιώτες ανέβηκαν στην καρότσα ενός pick-up για να πανηγυρίσουν για τη νίκη της Αργεντινής, όμως δεν τους βγήκε σε καλό. Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »