Είναι μια σχετικά γρήγορη πίστα με συνεχή ροή.

    Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

    4.196 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2018)

    • Οι στροφές 1 και 13 είναι οι πιο απαιτητικές για τα ελαστικά. Η στροφή 1 ανοίγει σταδιακά οδηγώντας κατευθείαν στη στροφή 2. Τα μονοθέσια διέρχονται με υψηλή ταχύτητα από την παρατεταμένη στροφή 13.
    • Αμέσως μετά υπάρχει μια πολύ μεγάλη ευθεία, εκεί τα ελαστικά ψύχονται οπότε οι οδηγοί πρέπει να είναι προσεκτικοί στη ζώνη φρεναρίσματος: Πρόκειται για ένα σημείο που δίνει ευκαιρίες για προσπεράσματα.
    • Η πίστα δεν χρησιμοποιείται πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς αυτό την καθιστά γλιστερή καθώς δεν υπάρχει αρκετή γόμα στρωμένη στο οδόστρωμα (green).
    • Το 2017 η στρατηγική επηρεάστηκε από τη βροχή και την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Lewis Hamilton κέρδισε κάνοντας δυο αλλαγές αφότου εκκίνησε με ενδιάμεσα ελαστικά. Στη συνέχεια έβαλε δυο φορές τη μαλακή γόμα.
    • Είναι μια σχετικά γρήγορη πίστα με συνεχή ροή. Οι πλευρικές δυνάμεις (στις στροφές) είναι μεγαλύτερες από τις διαμήκεις δυνάμεις (επιτάχυνση και φρενάρισμα).
    • Υπό χαμηλές θερμοκρασίες έχουμε παρατηρήσει παραμόρφωση των ελαστικών (graining) στο παρελθόν, ειδικά στις ελεύθερες δοκιμές.
    • Η επιφάνεια είναι σχετικά λεία, έτσι είναι ευκολότερο να πετύχει το ενδεδειγμένο σετάρισμα: Η κύρια πρόκληση είναι να βρεις τον ιδανικό συμβιβασμό ανάμεσα στο αεροδυναμικό φορτίο (downforce) και τις παραγόμενες αντιστάσεις (drag)ρυθμίζοντας ανάλογα την κλίση των αεροτομών.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    test center
    KIA