Ο Γιάννης Καραβάς της Citroen αριστερά και ο Χρυσόστομος Καρέλης, οδηγός του αγωνιστικού DS3 R3 MAX, δεξιά.

Ο δικός μας Σταμάτης Καγιαλής στο κάθισμα του συνοδηγού του αγωνιστικού DS3.

Αυτή είναι η «καρδιά» του γαλλικού αγωνιστικού προδιαγραφών R3 με προέξαρχον στοιχείο τη ροπή των 43 κιλών.

Στο κάθισμα του ελληνικού DS3 R3 MAX

3.508 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2018)

Βρισκόμαστε στο δεξί κάθισμα του DS3 R3 MAX, του Χρυσόστομου Καρέλη λίγο πριν την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018…

Εννέα ημέρες απομένουν για την αγωνιστική πρεμιέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 το οποίο θα ξεκινήσει με την υπερειδική διαδρομή στον ιππόδρομο Μαρκόπουλου, την Παρασκευή 1 Ιουνίου στις 15:26 το μεσημέρι. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε με μια πολλά υποσχόμενη στην κατηγορία ERC 3 συμμετοχή, αυτή των Χρυσοστόμου Καρέλη (οδηγός) και Ηλία Παναγιωτούνη (συνοδηγός) που θα συμμετάσχουν στον αγώνα με ένα DS3 R3 MAX.
 

Με τις «ευλογίες» και την υποστήριξη της  Citroen Hellas, η ομάδα ετοιμάζεται πυρετωδώς για τον αγώνα, με πρωταρχικό σκοπό τον τερματισμό που θα έρθει μέσα από τις δύσκολες και απαιτητικές ειδικές διαδρομές γύρω από τη Λαμία. Ο Χρυσόστομος Καρέλλης που δραστηριοποιείται επιχειρηματικά με τα αυτοκίνητα της Citroen στην Λαμία (διαθέτει κάθετη μονάδα στο 2ο χλμ. της Ν.Ε.Ο. Λαμίας –Αθήνας),  μας μίλησε για την συμμετοχή του αλλά και τις δυσκολίες που ξεπερνούν μέρα με τη μέρα, μέχρι την εκκίνηση του αγώνα.

Φυσικά δεν χάσαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά και το αγωνιστικό DS3 R3 MAX των 236 ίππων και της θηριώδους ροπής των 43 κιλών (από 1,6 λτ. turbo κινητήρα), που βγαίνουν στο δρόμο εκπληκτικά από τους εμπρός τροχούς, μέσω ενός σειριακού 6τάχυτου κιβωτίου. Μετά από αυτή την ευχάριστη αγωνιστική γεύση, να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο δίδυμο και την Citroen Hellas και να ανανεώσουμε το ραντεβού μας μαζί τους μετά την ράμπα τερματισμού...

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw