Πώς τα πήγαν CUPRA Born, Honda e, Mercedes EQA & VW ID.3

6.452 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2023)
Ακριβές και άμεσο ήταν το τιμόνι του Honda e, με την ανάρτηση να ελέγχει το αμάξωμα σε κάθε περίπτωση.
4 Φωτογραφίες »

Ακριβές και άμεσο ήταν το τιμόνι του Honda e, με την ανάρτηση να ελέγχει το αμάξωμα σε κάθε περίπτωση.

CUPRA Born & Volkswagen ID.3: «Ίδιο» αυτοκίνητο, διαφορετική επίδοση


Διακριτική λειτουργία είχε το ESP της Mercedes EQA, εξασφαλίζοντας την ομαλή ολοκλήρωση της διαδικασίας.
4 Φωτογραφίες »

Διακριτική λειτουργία είχε το ESP της Mercedes EQA, εξασφαλίζοντας την ομαλή ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Σχεδιαστικά διαφέρουν, το στήσιμό τους όμως είναι «ίδιο». CUPRA Born και VW ID.3 είναι αυτοκίνητα «χτισμένα» στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen, μα στο elk test είχαμε απόκλιση 1 χλμ. στην ολοκλήρωσε της διαδικασίας. Πετυχημένη ταχύτητα εισόδου 73 χλμ. είχε το CUPRA Born στην αποφυγή κινδύνου. Απόλυτα ασφαλές και ελεγχόμενο, το ισπανικό hatchback ξεχωρίζει για το κοφτερό του τιμόνι, χάρη στο οποίο μπορείς εύκολα να αλλάξεις την πορεία σου. Θα έλεγε κανείς ότι το CUPRA Born θα μπορούσε και το κάτι παραπάνω στην όλη δοκιμή, με το άριστο ESP και την σωστή κατανομή του βάρους κοντά στο 50-50 να συνθέτουν μία πολύ καλή εικόνα.
 
Περισσότερο οριακή θα χαρακτηρίζαμε την συμπεριφορά του VW ID.3 στα 73 χλμ./ώρα. Δίχως να παρουσιάζεται απότομο στις αντιδράσεις του, χρειάστηκε την συνδρομή του ESP για να μείνει εντός πορείας. Πιο ελεγχόμενη εικόνα είχε το ID.3 στα 72 χλμ.. Το χαμηλό προφίλ και οι δυνατοί «ώμοι» του ελαστικού (Goodyear EfficientGrip Performance) απέτρεψαν φαινόμενο «μαγουλιάσματος» στην πίεση από το μεγάλο βάρος, με το ESP στην προκειμένη να λειτουργεί πιο διακριτικά, επιτελώντας άριστα το ρόλο του. 

Honda e: Ένα καρτίστικο ηλεκτρικό

Στα πιο ευχάριστα ηλεκτρικά θα κατατάσσαμε το Honda e, το ηλεκτρικό «καρτ» των Ιαπώνων με το άμεσο τιμόνι του και την πίσω κίνηση που αφήνει μικρά περιθώρια για παιχνιδίσματα. Και σε αυτή την περίπτωση, όριο επιτυχίας στο elk test ήταν τα 73 χλμ., εις διπλούν μάλιστα. Στην συγκεκριμένη ταχύτητα, η όποια τάση αποσταθεροποίησης του πίσω μέρους στη δεύτερη αλλαγή πορείας αντιμετωπίστηκε μετά τη διπλή και αποφασιστική επέμβαση του ESP που κράτησε το Honda e εντός του διαδρόμου. Αξίζει να πούμε ότι ως τα 72 χλμ/ώρα το ηλεκτρικό μίνι ήταν πραγματική σβούρα, με το ESP να παρεμβαίνει ελάχιστα και η διαδικασία να εκτελείται απολαυστικά.

Mercedes EQA: Απέφυγε τον Τάρανδο στα 73 χλμ.

Βάρος άνω των 2 τόνων έχει η «βασική» Mercedes EQA των 190 ίππων, η οποία δεν ξέφυγε από τον μέσο όρο των 73 χλμ.. Αυτό που κρατάμε είναι πως δεν είχε καθόλου απρόβλεπτη ή απότομη αντίδραση όταν περνούσε το όριο. Το ESP λειτουργούσε διακριτικά για να έχεις ομαλή πορεία σε όλη τη διαδρομή και από την άλλη δεν υπήρχαν περιπτώσεις κενού λειτουργίας που δεν θα σε άφηναν να έχεις τον έλεγχο του αμαξώματος.
 

Σελίδα 1Στρίβουν τα ηλεκτρικά; Τι «λέει» το elk test;
Σελίδα 2Πώς τα πήγαν CUPRA Born, Honda e, Mercedes EQA & VW ID.3
EUROINS PASXA
fiat