• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

4o Auto Forum: Τα επόμενα βήματα για τον «εξηλεκτρισμό» της αυτοκίνησης

1.176 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/3/2021

Στις εξελίξεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και στις νέες δυνατότητες που ανοίγονται στην χώρα μας αναφέρθηκαν εκτενώς οι ομιλητές που συμμετείχαν στο Αuto Forum 2021.

Το Auto Forum ολοκληρώθηκε με επιτυχία για 4η χρονιά στις 25 Φεβρουαρίου από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης για την Οδική Ασφάλεια και την Πρόληψη & Μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ και για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσα από τη LiveOn, την ολοκληρωμένη ψηφιακή τεχνολογία επιχειρηματικής επικοινωνίας του ethosGROUP, επιτρέποντας σε μεγαλύτερο αριθμό ενδιαφερομένων από διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού να το παρακολουθήσουν από την άνεση και την ασφάλεια του προσωπικού τους χώρου. Υπεύθυνος του Προγράμματος ήταν ο δημοσιογράφος Τάκης Πουρναράκης.

Κατά την εναρκτήρια προσφώνησή του ο κος Κωνσταντίνος Ουζούνης CEO του ethosGROUP, ανέφερε ότι το συνέδριο αποτελεί έναν χώρο συνάντησης και ουσιαστικής συζήτησης που μπορεί να οδηγήσει την αυτοκίνηση στην επόμενη μέρα, που δεν είναι άλλη, από τον εξηλεκτρισμό.
 
Ο κος Γεώργιος Βασιλάκης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ), ανέφερε: «Γνωρίζουμε ότι οι μεταφορές είναι υπεύθυνες για το 40% των ρύπων. Είναι η πρώτη φορά που έχουμε μία κυβέρνηση που συζητάει και προχωρά στον εξηλεκτρισμό της χώρας. Τα κίνητρα που έχουν δοθεί είναι πολύ καλά». Ο ίδιος ανέφερε ότι κάθε μήνα εισέρχονται στην κυκλοφορία 350 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 7000 συμβατικά, επίσης, ταξινομούνται μηνιαίως, ωστόσο «αγκάθι» εκτιμά ότι αποτελούν τα 3.500 εισαγόμενα οχήματα.
 
Στην ομιλία του με τίτλο: "Διαμορφώνοντας το μέλλον των οδικών μεταφορών", ο κος Αντώνιος Ευαγγελούλης, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Επαγγελματικών Οχημάτων της Mercedes-Benz Ελλάς, παρουσίασε τo νέο οικοσύστημα των Mercedes Benz & Vans, με πλήρως ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά οχήματα. Όπως σημείωσε, «η Daimler διαθέτει μία ολιστική προσέγγιση και δίνει έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος και του αέρα, στην οδική ασφάλεια, σε εργοστάσια με μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα, για βιώσιμες πόλεις». 
 
Ο κος Ανδρέας Χριστοφορίδης, Γενικός Διευθυντής της Hyundai, Kia, SEAT και CUPRA στον Όμιλο Βασιλάκη, ανέφερε στην ομιλία του με τίτλο «Hyundai, Kia, SEAT και CUPRA: Πρωτοπορώντας στην Εξέλιξη της Ηλεκτροκίνησης», ότι πραγματοποιείται μια μεγάλη επανάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου και ότι «ποτέ στα 30 χρόνια της σταδιοδρομίας μου δεν έχουμε δει τέτοιες αλλαγές». 
 
Ο κος Κωνσταντίνος Καραθανάσης, Διευθυντής Marketing της FCA Greece, μίλησε για τη βιώσιμη αυτοκίνηση, μέσω της μεγιστοποίησης της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων. «Πολύ σημαντικό βήμα ο εξηλεκτρισμός των επαγγελματικών οχημάτων, με λύσεις για τους επαγγελματίες. Αυτή τη στιγμή (λαμβάνοντας υπόψιν τις επιδοτήσεις και ελαφρύνσεις) είμαστε σε καλό δρόμο για το κόστος των ηλεκτροκίνητων σε σχέση με τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης», επεσήμανε, ενώ παρουσίασε τις προτάσεις της FCA στα ιδιωτικής χρήσης και επαγγελματικής χρήσης οχήματα.
 
Στην παρουσίασή του με θέμα «Volkswagen Way to ZERO: Επιταχύνοντας για έναν πιο καθαρό πλανήτη», ο κος Νικόλαος Πρέζας, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Volkswagen, σημείωσε: «Θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την ηλεκτροκίνηση, ως μία ιδέα, στηριζόμενοι σε 3 πυλώνες: Αποτροπή, μείωση και αντιστάθμιση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Στο πλαίσιο αυτό ο όμιλος θα επενδύσει πάνω από 45 δις. ευρώ τα επόμενα χρόνια.»
 
Στις «Μελλοντικές τάσεις για βιώσιμη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων» αναφέρθηκε ο κος Ιωάννης Ρούσσης, Senior Product Manager της Kia Motors Europe. Μιλώντας για την σημασία της διαφαινόμενης ανοδικής τάσης εξηλεκτρισμού υπογράμμισε πως «η εκθετική αύξηση της ηλεκτροδότησης θα οδηγήσει σε υψηλές απαιτήσεις ενέργειας». Στο πλαίσιο της παρουσίασής του για τις μελλοντικές επιπτώσεις  των τάσεων φόρτισης, ο κος Ρούσσης διαπιστώνει ότι «η αύξηση του EV (Electric Vehicles) από 2% σε σχεδόν 40% σε 10 χρόνια δημιουργεί κίνδυνο στα υπάρχοντα δίκτυα ισχύος». Λύσεις στο παραπάνω κίνδυνο θα μπορούσαν να είναι, όπως τόνισε, οι επενδύσεις σε υποδομές με στόχο την κάλυψη όλων των αναγκών και την αποφυγή διακοπών κατά τη διάρκεια των ωρών φόρτισης, η ενημέρωση των υποδομών και η χρήση της διαθέσιμης ενέργειας που είναι αποθηκευμένη σε EV.