• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Επανάσταση σε εσωτερικό, τεχνολογίες, φόρτιση

72.646 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2021)

Φουτουριστικό εσωτερικό

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το εσωτερικό του Toyota bZ4x δεν παραπέμπει σε κανένα άλλο μοντέλο της εταιρείας εκφράζοντας έναν έντονα ευχάριστο και φουτουριστικό διάκοσμο. Το βλέμμα του οδηγού πέφτει πάνω στον ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι ακριβώς εμπρός στα μάτια του δημιουργώντας αισθητική cockpit. Εντυπωσιακή είναι επίσης και η ευρεία οθόνη που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, προηγμένο εξοπλισμό και ευφυή συνδεσιμότητα. Σύμφωνα με την Τοyota θα συμβάλλουν στην παροχή ασφάλειας, ψυχαγωγίας και της οδηγικής εμπειρίας. Ακριβώς από κάτω βλέπουμε τα μπουτόν για το σύστημα κλιματισμού, ενώ στην κεντρική κονσόλα στεγάζεται ένας περιστροφικός ρυθμιστής για τις λειτουργίες κίνησης, κουμπιά για εναλλαγή των συστημάτων υποβοήθησης και ένα touchpad.
 
Επαναστατικό τιμόνι by wire
Σκοπίμως παραλείψαμε από την ανάλυση του εσωτερικού το high-light του που είναι το ιδιαίτερο και ξεχωριστό τιμόνι. Αυτό, εκτός από εντυπωσιακό σε εμφάνιση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει σε συνδυασμό με την θέση οδήγησης, ένα οδηγοκεντρικό προφίλ, ενώ εκπλήξεις κρύβει και κάτω από το εντυπωσιακό του περίβλημα. Πιο συγκεκριμένα, αυτό είναι συνδεδεμένο by-wire δηλαδή δεν διαθέτει άξονα. Ο λόγος γι`αυτή την επιλογή είναι πως έτσι εκμηδενίζονται οι ανεπιθύμητοι κραδασμοί που διαφορετικά φτάνουν στα χέρια του οδηγού, προσφέροντας πιο ξεκούραστες διαδρομές, ενώ παράλληλα βελτιώνει τον έλεγχο του οχήματος και την ασφάλεια καθώς τα χέρια του οδηγού παραμένουν συνεχώς στην ίδια θέση.
 
Νέα πλατφόρμα και τετρακίνηση σε συνεργασία με την Subaru
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Toyota συνεργάζεται με την Subaru για έναν κοινό σκοπό. Η τεχνογνωσία και η εφαρμογή συστημάτων τετρακίνησης άλλωστε αποτελούν το κύριο συστατικό της εταιρείας με σήμα τις «πλειάδες». Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν η Toyota εξέλιξε με την Subaru την πλατφόρμα e-TNGA. Αυτή είναι ειδικά σχεδιασμένη για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και εξυπηρετεί πλην της ασφάλειας και σε οδηγικό επίπεδο, αφού επιτρέπει μακρύ μετατρόχιο και κοντούς προβόλους. Αυτά με τη σειρά τους έχουν θετικό αντίκτυπο και στο εσωτερικό του με καλύτερη εκμετάλλευση των διαθέσιμων χώρων του. Το σύστημα τετρακίνησης All Wheel Drive (AWD) είναι προφανώς ηλεκτρικό αφού το bZ4x διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (από έναν σε κάθε άξονα) και προκύπτει τόσο από την ενασχόληση της Toyota με τα υβριδικά μοντέλα όσο και με την ανστίστοιχη της Subaru με τετρακίνητα μοντέλα. Αυτό θα προσφέρει αξιοπιστία και συναρπαστικά οδηγικά χαρακτηριστικά τόσο στο dZ4x όσο και στο Solterra (το αντίστοιχο μοντέλο για λογαριασμό της Subaru), ενώ υπόσχεται αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και εδάφη.
 
Φόρτιση από ηλιακό πάνελ
Μέσα στις καινοτομίες και τα εντυπωσιακά στοιχεία του νέου Toyota bZ4x δεν γίνεται να μην ξεχωρίσουμε την δυνατότητα φόρτισής του και από ηλιακό πάνελ. Μέσω αυτού θα αυξάνεται η αυτονομία του χωρίς να χρειάζεται κάποια ενέργεια από τον οδηγό του, διευρύνοντας έτσι την χρήση του και σε υπεραστικά μακρινά ταξίδια και περιορίζοντας το «Range Anxiety». Σύμφωνα δε με τις πρώτες πληροφορίες που έχουμε για το νέο ηλεκτρικό της Toyota η αυτονομία του μετά την φόρτιση των μπαταριών του σε ποσοστό 100% θα αγγίζει τα 600 χιλιόμετρα τουλάχιστον, κάτι που σημαίνει πως με ανάκτηση ενέργειας και από το ηλιακό πάνελ, αυτή θα είναι πραγματικά μεγάλη.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »