Mικρομεσαία (diesel)

130.106 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2018)
To VW Golf στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του με τον 1,6 λτ. TDI κινητήρα, είναι το πιο αθόρυβο diesel μικρομεσαίο και το οφείλει στην καλή ηχομόνωση.
6 Φωτογραφίες »

To VW Golf στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του με τον 1,6 λτ. TDI κινητήρα, είναι το πιο αθόρυβο diesel μικρομεσαίο και το οφείλει στην καλή ηχομόνωση.

Οι diesel κινητήρες εξ ορισμού παράγουν μεγαλύτερα επίπεδα θορύβου σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Οι κατασκευαστές προκειμένου να καταπολεμήσουν και αυτό το «τρωτό» τους σημείο ενισχύουν την ηχομόνωση των diesel μοντέλων τους, αυξάνοντας μεν το βάρος τους και μέσο αυτής, μπορούμε όμως να πούμε ότι ο στόχος για «αθόρυβα» diesel έχει επιτευχθεί. 

Το Renault Megane είναι από τα πιο αθόρυβα μοντέλα και στα diesel.
6 Φωτογραφίες »

Το Renault Megane είναι από τα πιο αθόρυβα μοντέλα και στα diesel.


Το VW Golf είναι το πιο αθόρυβο από τα 15 πιο δημοφιλή mainstream αυτοκίνητα στην diesel έκδοσή του, με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων TDI των 115 ίππων. Η καλή ηχομόνωση και η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου του επιτυγχάνουν χαμηλά επίπεδα παραγόμενου θορύβου σε όλες τις μετρήσεις, με αποτέλεσμα μάλιστα το 5τάχυτο σε αυτή την περίπτωση Golf να παρουσιάζει πιο χαμηλά επίπεδα σε σχέση με το 6τάχυτο βενζινοκίνητο που εφοδιάζεται με 3κύλινδρο TSI κινητήρα με 110 ίππους.

Το Renault Megane και πάλι συγκαταλέγεται στα πιο αθόρυβα μοντέλα της κατηγορίας και στην diesel εκδοχή του, επαληθεύοντας το πολύ καλό επίπεδο αυτής της νέας του γενιάς γενικότερα. Το Megane εφοδιάζεται με τον 1,5 λίτρων dCi κινητήρα της Renault με απόδοση 110 ίππων που συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο. Χαρακτηριστικό του καλού επιπέδου του είναι το γεγονός πως πέραν του θορύβου με 2η σχέση στο κιβώτιο (που είναι σημαντικά αυξημένος), σε όλες τις άλλες μετρήσεις βρίσκεται πολύ κοντά στο βενζινοκίνητο μοντέλο. 

Το Kia CeeΆd έρχεται ως αδερφό μοντέλο του Hyundai i30 να συνεχίσει την καλή εικόνα του ομίλου στον τομέα της ηχομόνωσης, αυτή τη φορά για τα μικρομεσαία με diesel κινητήρες. Το CeeΆd με τον 1,4 CRDi κινητήρα των 90 ίππων παράγει σχεδόν ίδια επίπεδα θορύβου με την έκδοση με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα (το οποίο οριακά δεν μπήκε στην παραπάνω καλύτερη 5άδα), εκτός από το ρελαντί και την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα που είναι πιο «ανεβασμένα».

Το SEAT Leon με τον 1,6 TDI κινητήρα καταφέρνει χαμηλά επίπεδα παραγόμενου θορύβου ως diesel και όπως και στην περίπτωση του συγγενικού VW Golf, είναι πιο ήσυχο από το βενζινοκίνητο αδελφάκι του που εφοδιάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο. Τέλος, το Toyota Auris είναι και στα diesel ένα από τα πιο αθόρυβα μοντέλα της αγοράς με τον 1,4 λίτρων D-4D κινητήρα των 90 ίππων του.

Σελίδα 1Οικογενειακά που... «ψιθυρίζουν»
Σελίδα 2Πως μετράμε τον θόρυβο;
Σελίδα 3Μικρομεσαία (βενζίνης)
Σελίδα 4Mικρομεσαία (diesel)
Σελίδα 5Mικρομεσαία crossover (βενζίνης και πετρελαίου)
Σελίδα 6Μικρομεσαία premium (βενζίνης και πετρελαίου)
Σελίδα 7Δεν κάνει «κιχ»
Σελίδα 8Όχι θόρυβος… μελωδία
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw