Κάψανε λιγότερο από diesel

Πολύ καλά επίπεδα θορύβου παράγει σε όλες τις μετρήσεις η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Audi A3.

Η ΒΜW τόσο στην έκδοση 116i όσο και στην diesel 116 d εφοδιάζεται με 1,5 λτ. 3κύλινδρους κινητήρες που επηρεάζουν ελαφρώς τα επίπεδα παραγόμενου θορύβου.

Αρκετά καλή είναι η εικόνα και της A-Class σε θέματα θορύβου τόσο στην diesel όσο και στην βενζινοκίνητη έκδοσή της.

Μικρομεσαία premium (βενζίνης και πετρελαίου)

125.466 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2018)

Τα premium μικρομεσαία δεν ξεφεύγουν αισθητά από τα επίπεδα θορύβου των mainstream μοντέλων της κατηγορίας, δεν είναι δηλαδή πιο ήσυχα κατά κανόνα, ωστόσο βρίσκονται στα κορυφαία overall.

 Όσον αφορά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις των 3 premium μοντέλων (Audi A3, BMW Σειρά 1 και Mercedes A-Class) και μην έχοντας μετρήσει χειροκίνητη βασική έκδοση του νέου A3, υπερέχει η A 180 με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, απόδοσης 122 ίππων αφήνοντας αρκετά πίσω της σε θέμα θορύβου την BMW 116i με 3κύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων και απόδοση 109 ίππων. Στις diesel εκδόσεις όπου περιλαμβάνονται μετρήσεις και από τα τρία αυτοκίνητα, ξεχωρίζει το Audi A3 1,6 TDI των 110 ίππων που συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, σημειώνοντας εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου για μοντέλο τέτοιου καυσίμου.

Aκολουθεί η diesel έκδοση της BMW, η 116d με κινητήρα 1,6 λίτρων και απόδοση 116 ίππων (και αυτή με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο), ενώ λίγο πιο θορυβώδης κρίνεται η έκδοση της A-Class (Α 180 d) με 1,5 λίτρων κινητήρα απόδοσης 109 ίππων και 6τάχυτο, επίσης κιβώτιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
MAXUS
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel