Mικρομεσαία crossover (βενζίνης και πετρελαίου)

130.149 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2018)
Το Peugeot 3008 είναι το πιο αθόρυβο αυτοκίνητο της μικρομεσαίας crossover κατηγορίας τόσο στην βενζινοκίνητη, όσο και στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του.
3 Φωτογραφίες »

Το Peugeot 3008 είναι το πιο αθόρυβο αυτοκίνητο της μικρομεσαίας crossover κατηγορίας τόσο στην βενζινοκίνητη, όσο και στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του.

Στα 5+1 δημοφιλέστερα μικρομεσαία crossover της αγοράς, ο γενικότερος «κανόνας» που θέλει τα βενζινοκίνητα να είναι συνολικά πιο «ήσυχα» ισχύει σε μεγαλύτερο βαθμό, ενώ εδώ η μεγάλη μετωπική επιφάνεια και ο αυξημένος αεροδυναμικός συντελεστής που ορίζουν συγκριτικά αυξημένα επίπεδα θορύβου, αντιμετωπίζονται από την ενισχυμένη ηχομόνωση. 

Ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα θορύβου, παράγει το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, το βενζινοκίνητο Nissan Qashqai.
3 Φωτογραφίες »

Ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα θορύβου, παράγει το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, το βενζινοκίνητο Nissan Qashqai.


Ανάμεσα στα 6 δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας, ξεχωρίζει το βενζινοκίνητο Nissan Qashqai με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων DIG-T των 115 ίππων το οποίο εμφανίζει γενικότερα σε όλες τις μετρήσεις ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα θορύβου. 

Αρκετά αθόρυβο είναι και το Peugeot 3008 με τον 1,2 λίτρων τρικύλινδρο κινητήρα των 130 ίππων, έναν κινητήρα που μας έχει δώσει σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου PSA πιο ανεβασμένα νούμερα θορύβου. Αυτό επαληθεύει την premium υπόσταση του νέου crossover της Peugeot το οποίο στα πλαίσια της ποιοτικής του κατασκευής, διαθέτει και την ανάλογη βελτίωση στην ηχομόνωση. Αυτό φυσικά ισχύει και για το 3008 στην έκδοση με τον 1,6 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων, το οποίο αποτελεί το πιο αθόρυβο αυτοκίνητο της κατηγορίας με diesel κινητήρα. 

Από κει και ύστερα ξεχωρίζουν τα VW Tiguan και Τoyota C-HR στις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους (το C-HR διατίθεται και ως υβριδικό αλλά όχι με diesel κινητήρα), ενώ το Kuga που έχουμε μετρήσει με χειροκίνητο κιβώτιο μόνο στην έκδοση πετρελαίου (1,5 TDCi των 120 ίππων) είναι και εκείνο από τα αθόρυβα crossover. 

Το Jeep Renegade τόσο στην βενζινοκίνητη (1,4 λτ., 140 ίππων) όσο και στην πετρελαιοκίνητη βασική του έκδοση (1,6 λτ., 120 ίππων) δεν διακρίνεται για το ήσυχο περιβάλλον που διαμορφώνει, κάτι που ισχύει και για την υβριδική έκδοση του Toyota C-HR η οποία βέβαια εφοδιάζεται με κιβώτιο CVΤ και τίθεται εκτός συναγωνισμού.

Σελίδα 1Οικογενειακά που... «ψιθυρίζουν»
Σελίδα 2Πως μετράμε τον θόρυβο;
Σελίδα 3Μικρομεσαία (βενζίνης)
Σελίδα 4Mικρομεσαία (diesel)
Σελίδα 5Mικρομεσαία crossover (βενζίνης και πετρελαίου)
Σελίδα 6Μικρομεσαία premium (βενζίνης και πετρελαίου)
Σελίδα 7Δεν κάνει «κιχ»
Σελίδα 8Όχι θόρυβος… μελωδία
PEUGEOT NEW EVANS
4green