• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τελικά, στα SUV το μέγεθος μετράει;

Διαβάστηκε από 5143 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2019
 

Tα B-SUV είναι μια κατηγορία η οποία είναι ιδιαίτερα hot, ειδικά στους πελάτες της λιανικής. Τα μεγέθη όμως της κλάσης αυτής αρχίζουν να παίρνουν την ανηφόρα και αυτό φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα.

Ούτως ή άλλως η εικόνα γύρω από τα όρια ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες των SUV είναι ιδιαίτερα θολή. Ειδικά στο πεδίο ανάμεσα σε μικρά και μικρομεσαία μοντέλα φαίνεται ότι υπάρχουν έως και τρία διαφορετικά σκαλοπάτια μήκους. Κατά μέσο όρο πάντως τα B-SUV είναι σε ένα πεδίο από 4,0-4,1 έως 4,2 μέτρα. Εκεί παίζουν τα περισσότερα.
 
Ωστόσο αυτό δείχνει σταδιακά να αλλάζει. Και τα παραδείγματα δεν είναι λίγα. Προέρχονται μάλιστα από πρωτοκλασάτους παίχτες της κλάσης, εκείνους που δείχνουν και τις τάσεις δηλαδή. Έχουμε λοιπόν τη νέα γενιά του Peugeot 2008, η οποία αργεί βέβαια και θα έρθει στα μέσα του 2020, και η οποία ανέβασε το μήκος της στα 4,3 μέτρα.
 
Ανάλογη κίνηση, έχουμε επίσημη πληροφόρηση ότι, ετοιμάζει και η Renault  για το Eυρωπαϊκό best-seller, το Captur δεύτερης γενιάς, το οποίο δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη. Στα 4,3+ μέτρα είναι σήμερα το Toyota C-HR ή το SEAT Ateca που ανήκουν στην επόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων.
 
Αυτό που προκύπτει με την πρώτη σκέψη είναι ότι, κάθε φορά που μια κλάση πιέζει την από πάνω της αυτό που γίνεται αυτόματα είναι να δημιουργείται περισσότερος χώρος από κάτω. Μπορούμε δηλαδή να περιμένουμε νέες προτάσεις στο επίπεδο των σημερινών B-SUV.
 
Το ζήτημα είναι ότι, όλα τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν και πιέζουν τα όρια της επόμενης κατηγορίας. Ένα παράδειγμα, μιας και είμαστε στα SUV, αφορά το νέο Audi Q3, το οποίο στη δεύτερη γενιά του μεγάλωσε αισθητά. Από τη Γερμανία μαθαίνουμε ότι, η αλλαγή αυτή μπορεί να ωφέλησε το όχημα σε διάφορους τομείς, όμως το κοινό δε φάνηκε να εκτιμά πολύ τη μεταβολή του μήκους, καθώς θεωρούσε ότι το πρώτης γενιάς όχημα είχε πιο καλές αναλογίες.
 
Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος για τον οποίο η Audi ετοιμάζει μεσοπρόθεσμα να λανσάρει κι άλλο ένα crossover το οποίο θα μπει ανάμεσα σε Q2 και Q3 και θα καλύψει το χώρο που αφήνει ελεύθερο το μικρομεσαίο SUV. Και θα προσπαθήσει φυσικά να μη χάνει πελάτες η εταιρεία.
 
Επίσης, είναι κρίσιμο ότι: από τη στιγμή που τα επόμενα μοντέλα αργούν, τα τωρινά κάνουν μια χαρά τη δουλειά και συνήθως έχουν και τιμή δώρο. Οπότε…
 
Εσείς τι λέτε; Πόσο μικρά θα παραμείνουν τα μικρά SUV αν αρχίσουν και σκαρφαλώνουν προς τα 4,3+ μέτρα; Μήπως οι σημερινές αναλογίες π.χ. των Peugeot 2008 και Renault  Captur είναι πιο σωστές;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »