Εσωτερικό - Χώροι: Minimal σχεδίαση για το Tesla, hi-tech σαλόνι με χώρους το ID.7

29.906 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2024)
Ξεκάθαρες premium βλέψεις έχει η καμπίνα του VW ID.7, με την 15άρα οθόνη αφής να δεσπόζει και να δίνει τον επιβεβλημένο hi-tech προσανατολισμό.
6 Φωτογραφίες »

Ξεκάθαρες premium βλέψεις έχει η καμπίνα του VW ID.7, με την 15άρα οθόνη αφής να δεσπόζει και να δίνει τον επιβεβλημένο hi-tech προσανατολισμό.

Περνώντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, έχουμε μία εκ διαμέτρου αντίθετη προσέγγιση. Όπως μας έχει συνηθίσει η Tesla, στο Model 3 τα πλήκτρα αφής λάμπουν δια της απουσίας τους, μιας και τα πάντα ρυθμίζονται από την μεγάλη οθόνη των 15,4 ιντσών. Είναι μία πραγματικότητα που θέλει το χρόνο της και στερεί πόντους εργονομίας γιατί θα κοιτάς διαρκώς την οθόνη σου, αλλά εντάσσεται στην ευρύτερη minimal λογική της μάρκας από το Silicon Valley. Σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο μπαίνουν στο παιχνίδι και οι πίσω επιβάτες, στην διάθεση των οποίων υπάρχει μία 8άρα touchscreen με ενσωματωμένο έλεγχο κλιματισμού, εξαερισμό και ψυχαγωγία.


Η minimal λογική στην εμπρός καμπίνα του Model 3 είναι σίγουρα ξεχωριστή σχεδιαστικά, όμως «κόβει» πόντους εργονομίας μιας και πρέπει διαρκώς να είσαι alert στην οθόνη από την οποία ρυθμίζεις τα πάντα.
6 Φωτογραφίες »

Η minimal λογική στην εμπρός καμπίνα του Model 3 είναι σίγουρα ξεχωριστή σχεδιαστικά, όμως «κόβει» πόντους εργονομίας μιας και πρέπει διαρκώς να είσαι alert στην οθόνη από την οποία ρυθμίζεις τα πάντα.

 
Πιο ολοκληρωμένη θα χαρακτηρίζαμε την καμπίνα του Volkswagen ID.7. Κι αυτό ισχύει είτε αναφερθούμε στην εξοπλιστική του πληρότητα, είτε στην αφθονία χώρων και πρακτικότητας. Κακά τα ψέματα, είναι πιο βολικό να έχεις κάποια βασικά πλήκτρα για να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητό σου, μαζί με την επιβλητική 15άρα οθόνη αφής.
 
Από εκεί και πέρα, το Volkswagen ID.7 παρέχει μία ευχάριστη συνολικά εμπειρία για τους επιβάτες του, που λίγο-πολύ θυμίζει τις ανέσεις ενός... σαλονιού. Σε έξτρα εξοπλισμό περιλαμβάνει καθίσματα premium ergoActive, τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με φυσιοθεραπευτές, ειδικούς ορθοπεδικούς και επιστήμονες από το χώρο του αθλητισμού. Σε όλα αυτά προσθέστε την μεγαλύτερη ευρυχωρία σε... όλες τις διαστάσεις. Στο ID.7 έχει σχεδόν 5 παραπάνω πόντους για να απλώσεις τα πόδια, αλλά και 2 εκ. έξτρα περιθώριο μέχρι να βρει το κεφάλι σου οροφή.
 
Κυρίως όμως είναι πολύ πιο φαρδύ το πίσω του κάθισμα. Στο Tesla το φάρδος καμπίνας είναι μόλις στα 1.315 χλστ., που σημαίνει ότι βαριά να καθίσουν 2 ενήλικοι κι ένα παιδί. Την ίδια ώρα, το ID.7 έχει πλάτος πάνω από 1.400 χλστ. για φιλοξενήσει 3 επιβάτες χωρίς κανέναν περιορισμό. Τέλος, το Volkswagen έχει αρχοντικό πορτ-μπαγκάζ 532 λίτρων ενώ το Tesla 425 λίτρα συν άλλα 88 στο εμπρός μέρος του (frunk).

Σελίδα 1VW ID.7 με 620+ χλμ. αυτονομία ή Model 3 με 27 ευρώ μικρότερο μίσθωμα;
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ντέρμπι αεροδυναμικής για καλύτερη αυτονομία
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι: Minimal σχεδίαση για το Tesla, hi-tech σαλόνι με χώρους το ID.7
Σελίδα 4Κινητήρες - Φορτίσεις: Τι πρέπει να γνωρίζουμε;
Σελίδα 5Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL