• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντυπωσιακά ευέλικτο και ευκολοδήγητο, το Fiat Panda δε θα αρνηθεί και το ρόλο μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο και ικανό

40.874 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/3/2016

Το Panda είναι φτιαγμένο για την πόλη: Διαθέτει μικρό κύκλο στροφής (9,3 μ.), είναι ευέλικτο, ευκολοδήγητο, με καλή περιφερειακή ορατότητα και σε γενικές γραμμές ξεκούραστο στις ανωμαλίες του δρόμου, παρά το μικρό του μεταξόνιο. Το ακριβές τιμόνι έχει καλή αίσθηση και διαθέτει έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City) για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στο παρκάρισμα. Όταν χρειαστεί το Panda, ειδικά τώρα που έχει 20 άλογα παραπάνω, μπορεί να βγει με άνεση από τα σύνορα της πόλης, παίζοντας έτσι το ρόλο μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Έχει καλή ποιότητα κύλισης (αν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι πάνω από 110 χλμ./ώρα είναι αισθητοί), ο κινητήρας τραβάει γερά χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς, στρίβει με λογικές κλίσεις και υποστρέφει απόλυτα προοδευτικά αν το παρακάνει και μόνο όταν τη ταχύτητα ανεβεί πολύ δείχνει ευπαθές στον πλευρικό άνεμο ή ο πίσω άξονας εμφανίζεται κάπως νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, τα φρένα είναι ικανά και με καλή αίσθηση.

Tags: Fiat, FIAT PANDA
 
  • mpampis

    Ήταν και είναι απλά το κορυφαίο μίνι μακράν. Δεν του έλειπε τίποτα, πόσο μάλλον τώρα. Το σημαντικότερο είναι ότι είναι απίστευτα οικονομικό στην συντήρηση σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, αφού έχεις πάρα πολλές επιλογές για το πρόγραμμα συντήρησης με σχεδόν τα μισά συνεργεία στην Ελλάδα να το ξέρουν το αυτοκίνητο πολύ καλά. Τώρα εάν έχεις και καλό και τίμιο μηχανικό φτάνεις τα 500.000χλμ πίνοντας νερό στο όνομά του. Τα περί εγγυήσεις είναι τριτεύον αφού είναι εξαιρετικά αξιόπιστο αλλά και εάν ακόμα χρειαστείς κάτι πέρα από την ακριβή αντιπροσωπεία θα βρεις τουλάχιστον 10 διαφορετικούς κατασκευαστές προμηθευτές στο ιντερνετ για οποιοδήποτε ανταλλακτικό και σε ότι ποιότητα εσύ θελήσεις. Να σημειώσω ότι είχα Suzuki SS40 και μετά δεύτερο Suzuki SB305 με 140.000χλμ το πρώτο και 205.000χλμ. το δεύτερο. Πανάκριβα και τα δύο στα ανταλλακτικά τους σε σχέση με το panda και εντέλει αναξιόπιστα αφού είχα μείνει κάμποσες φορές και κάθε 40.000χλμ. και στα δύο ήθελα φλάντζες και πλάνισμα καπάκι πέρα από το σερβις, και ηλεκτρικά είχα αντιμετωπίσει και μεγάλο πρόβλημα με την συμπεριφορά τους. Τα δε ανταλλακτικά φανοποιίας απλά απλησίαστα. Για αυτό panda και πάλι panda μακράν απλά είναι αυτοκίνητο, με σωστά κρατήματα, πάμθηνα ανταλλακτικά πολύ αξιόπιστο και οικονομικότατο στην βενζίνη, στο πετρέλαιο δίνει ρέστα.

      9
  • Αποστολος Λαζαρης

    Γιατί δεν υπάρχει άλλο πεντάθυρο diesel κύριοι? Το μέγεθος και η τιμή του αυτοκινήτου αναγκαστικά το βάζει απέναντι από αυτοκίνητα της. Citroën της ΚΙΑ της Hyundai μη μαινετε στο διαχωρισμό mini με super mini σ αυτές τις περιπτώσεις.

      5
  • Γιωργος tjet

    4 χρονια έχουν Τονυ. Το έχουν κάνει 2+2 για να μειώσουν την τιμή στα αμάξια, θα μπορούσαν αυτό το επιπλέον 200αρι να το έχουν μέσα στην τιμή αγοράς του αμαξιού

      3
  • tony

    Εγγύηση 2 έτη στα μηχανικά μέρη και εδώ όπως και στο γενικότερο πλαίσιο της Fiat Group. Απλά γελάμε.... Λες και αγοράζεις ξυριστική μηχανή ή κινητό μόνο που αυτά δεν κοστίζουν χιλιάδες Euro...

      3
  • Tony

    Στον Σφακιανάκη που ρώτησα 2 μου έχουν πει, το ίδιο ισχύει για για το fiat 500. Και 4 να είναι και πάλι λίγα είναι. 4 έδινε η Citroen το 2009!! Για Mito δεν συζητάμε έχουν μοντέλα με προπέρσινα μοτέρ euro 5 και ΙΣΩΣ έρθει το euro 6 μοτέρ τον Ιούλιο...

      2