
Οι πλαγιολισθήσεις ισχύος είναι στην ημερησία διάταξη του BRZ. Απλά χαιδεύεις το γκάζι και αφήνεις τα υπόλοιπα στο μπλοκέ διαφορικό και στο ξυραφένιο τιμόνι!
Οδική συμπεριφορά: Happy!
Ο παραπάνω μεσότιτλος είναι ένα νέο hit που παίζει στα ραδιόφωνα και μου το αφιέρωνα κάθε στιγμή που πάταγα το γκάζι στο Subaru BRZ. Μαζί με το χαμόγελο που σχηματιζόταν στα χείλη μου, παράλληλα με τα μπινελίκια της συντρόφου μου. Το BRZ είναι η χαρά του οδηγού. Γυρίζει όποτε θες και όσο θες, αρκεί να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αποφεύγοντας τις μεσοβέζικες λύσεις που σου προσφέρει το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί μερικώς, απλά πατώντας από το κατώτερο μέρος της κεντρικής κονσόλας, το κουμπί, VSC Sport, το οποίο σου επιτρέπει να πάρεις ελάχιστα μικρές γωνίες!
Η κατανομή βάρους που ανακοινώνουν οι Ιάπωνες μηχανικοί είναι 53/47 εμπρός/πίσω, η οποία αποδεικνύεται ιδανική για παιχνίδια με την ουρά. Όταν στείλεις για ύπνο τα ηλεκτρονικά βοηθήματα τότε είναι που το πάρτι για μεγάλα αγόρια, ξεκινάει. Σε κάθε χάδι που κάνεις στο δεξί πεντάλ, η ουρά με… «τακτ» -ομολογουμένως- προσπαθεί να σε προσπεράσει, αλλά το εξαιρετικό ζύγισμα, το γρήγορο κι επικοινωνιακό τιμόνι σε συνδυασμό με την εγρήγορση του οδηγού για το απαιτούμενο ανάποδο τιμόνι, επαναφέρουν την τάξη χαρίζοντας ένα τρομερά μεγάλο χαμόγελο ικανοποίησης. Αυτό το στιλ οδήγησης μπορεί να συνεχίζεται αδιάκοπα ή μέχρι τα τελειώσουν τα ελαστικά ή τα καύσιμα.
Κατά τα άλλα, το BRZ δεν είναι τρομερά σπαρτιάτικο, με την ανάρτηση να μην την λες βελούδινη, αλλά όχι και κούτσουρο, επιτρέποντάς σου να διανύσεις αρκετά χιλιόμετρα, χωρίς να γίνεις κουδούνι από το κοπάνημα. Τα καθίσματα κρατούν πολύ καλά το σώμα, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ακριβές σε κάθε φάση αλλαγής, ακόμα και πάνω στην πλαγιολίσθηση.
ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΔΙΛΙΤΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΥΨΗΛΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΤΙΜΗΣ