" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η τετρακίνηση του Vitara είναι γρήγορη και αποτελεσματική και το καθιστά εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου.

Το νέο Vitara για πρώτη φορά έρχεται με τούρμπο μοτέρ 1,4 λτ.

Διαφοροποιημένη εμπρός μάσκα, μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ασημί σατινέ εξωτερικοί καθρέφτες και κόκκινου χρώματος κάλυμμα προβολέα LED είναι τα χαρακτηριστικά της έκδοσης S.

Διαφοροποιημένη εμπρός μάσκα, μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ασημί σατινέ εξωτερικοί καθρέφτες και κόκκινου χρώματος κάλυμμα προβολέα LED είναι τα χαρακτηριστικά της έκδοσης S.

Διαφοροποιημένη εμπρός μάσκα, μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ασημί σατινέ εξωτερικοί καθρέφτες και κόκκινου χρώματος κάλυμμα προβολέα LED είναι τα χαρακτηριστικά της έκδοσης S.

Διαφοροποιημένη εμπρός μάσκα, μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ασημί σατινέ εξωτερικοί καθρέφτες και κόκκινου χρώματος κάλυμμα προβολέα LED είναι τα χαρακτηριστικά της έκδοσης S.

Test: Suzuki Vitara 1,4 T

Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/9/2016

Το Suzuki Vitara αποκτά για πρώτη φορά στην ιστορία του έναν 1.400 τούρμπο βενζινοκινητήρα 140 ίππων και σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητές του αποκτά νέο ενδιαφέρον.

 
Από την γκάμα του Suzuki Vitara έλειπε ένας χαμηλού κυβισμού τούρμπο βενζινοκινητήρας. Ok, ως βενζινοκίνητο προσφερόταν με τον ατμοσφαιρικό 1,6 λτ. των 120 ίππων, όμως αυτός ήταν οριακός τόσο σε επιδόσεις, όσο και στην κατανάλωση όταν το πίεζες. Επομένως, πλέον, με την προσθήκη του νέου 1,4 turbo Boosterjet κινητήρα των 140 ίππων και 220 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ., το ιαπωνικό crossover γίνεται πιο ενδιαφέρον από ποτέ, αφού έχει και καλύτερες επιδόσεις, και είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση (5,4 λτ./100 χλμ. είναι η επίσημη μέση κατανάλωση).

Eμφάνιση: Με S πινελιές
Όσον αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση το Vitara αντλεί την έμπνευσή του από το πρωτότυπο iV-4 Concept και καταφέρνει να δημιουργεί ένα νεανικό προφίλ. Χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις, το ιαπωνικό μοντέλο δείχνει αρκετά σύγχρονο με την εμπρόσθια μάσκα και τον προφυλακτήρα με τους LED προβολείς να αποπνέουν δυναμικότητα. Μάλιστα, στην έκδοση S φέρει επιπλέον πινελιές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις όπως διαφοροποιημένη εμπρός μάσκα, μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ασημί σατινέ εξωτερικούς καθρέφτες και κόκκινου χρώματος κάλυμμα προβολέα LED. Από την άλλη, η σχεδίαση του πίσω τμήματος είναι γνώριμη και λίγο πιο συγκρατημένη παραπέμποντας στο μεγαλύτερο SX4 S-CROSS. Τέλος, να σημειώσουμε πως η ιαπωνική εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στις επιλογές εξατομίκευσης του αυτοκινήτου, αφού είναι διαθέσιμοι 14 εξωτερικοί χρωματισμοί και παράλληλα ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει την οροφή του αυτοκινήτου σε μαύρο ή λευκό χρώμα.

Από 27.460 ευρώ
Το Suzuki Vitara με τον νέο 1.400άρη Boosterjet κινητήρα διατίθεται σε μία μόνο έκδοση και κοστίζει 27.460 ευρώ. Η τιμή του είναι λίγο αλμυρή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ωστόσο να σημειώσουμε πως η έκδοση S είναι παραπάνω από υπερπλήρης. Ενδεικτικά, πέραν των «βασικών», όπως οι 7 αερόσακοι, το ESP και οι ηλεκτρικές ανέσεις, διαθέτει LED προβολείς, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, θερμαινόμενα καθίσματα με suede ταπετσαρία, διζωνικό κλιματισμό και προηγμένο σύστημα πολυμέσων με ενσωματωμένο navi.

 
  • Πειραιωτης

    Τα εχει ολα και συμφερει θα μπορουσες να πεις. Αν εξαιρεσουμε την τιμη αγορας που την βρισκω αρκετα τσιμπημενη η αποδοση του σε καθε σημειο ειναι πανω του μεσου ορου. Ποιος ο λογος λοιπον να μην το προτιμησω σε σχεση με το tiguan οταν προσφερεται 6 χιλ. ευρω λιγοτερα και ειναι suzuki αρα αξιοπιστο και vitara αρα πασιγνωστο?

      10
  • Μιρωνας

    σκεφτομαι να δωσω το Pulsar diesel που εχω και να παρω το Vitara diesel GL+ , ενας γνωστος εκλεισε χρονο με 55000 χιλιομετρα και ουτε κιχ του εκανε , αυτος εχει παρει το 4χ4 κιολας και το παει πολυ σε εκτος δρομου και παχιες λασπες..

      8
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Τρεις ερωτήσεις έχω μόνο : 1)Σε ποιούς απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο; 2)Τι ακριβώς ισοπεδώνει στο χώμα; 3)Τι κοινό έχει με τον προκάτοχό του;

      7
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Και μια kinder ερώτηση : αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ισοπεδωτικό εκτός δρόμου, το Hilux mk4/mk5 (aka bad ass), το merc G wagen, το αλουμινένιο (και "ζημιάρικο") defender, και αρκετά άλλα unique αυτοκίνητα, σε ποιά κατηγορία όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τα βάζατε;

      5
  • Eki

    Γνωρίζει κάποιος αν το μοτέρ ειναι το συγκεκριμένο που κατάργησε η FIAT σε όλα τα μοντέλα του Gruppo η κάποιο της Suzuki? Ευχαριστώ

      2

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »