Το ήπια υβριδικό σύνολο των 150 ίππων είναι σπιρτόζο, το ίδιο και το κιβώτιο ειδικά στη Sport λειτουργία. Λόγω των στάνταρ τροχών των 18 ιντσών όμως οι μετρήσεις μας έδειξαν μικρή αύξηση στην κατανάλωση (7,3 από 7,1 λτ./100 χλμ. σε σύγκριση με το «απλό» Golf 1,5 eTSI των 150 ίππων), ενώ για ένα γρ. CO2/χλμ. (123) πληρώνει 79 ευρώ τέλη (μηδενικά στη βασική έκδοση).
Αλλαγές στην απόδοση του κινητήρα δεν υπάρχουν με το R-Line Golf των 150 ίππων της δοκιμής μας στηρίζεται στο γνωστό μοτέρ TSI 1,5 λτ. με την απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων. Πάνω σε αυτό προστίθεται ένα δίκτυο 48 Volt, με σκοπό να μαζεύει ενέργεια, ώστε να μπορεί ο κινητήρας να απεμπλέκεται και να σβήνει εν κινήσει όποτε αυτό είναι εφικτό. Γι αυτό και στο ταξίδι, μόλις σηκώνεις το πόδι από το γκάζι, το μοτέρ σβήνει και το στροφόμετρο πέφτει στο μηδέν, μαζί φυσικά με τη στιγμιαία κατανάλωση. To DSG (δηλαδή το αυτόματο κιβώτιο) επίσης μοιάζει να έχει ως πρώτο στόχο την άνεση και τη χαμηλή κατανάλωση. Σε σχέση με το Golf των 150 ίππων με τις 17άρες ζάντες που είχαμε δοκιμάσει αρχικά, η κατανάλωση είναι ελάχιστα «τσιμπημένη» με 7,3 λτ./100 χλμ. (από 7,1 λτ.). Επίσης, η έκδοση «R-Line» ξεπερνά το… απυρόβλητο όριο ρύπων (122 γρ.) και με 123 γρ. CO2/χλμ. επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας (σημ.: 79 ευρώ). Με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία και γρήγορη οδήγηση, η κατανάλωση θα ανέβει και στα 10 λτ./100 χλμ., ωστόσο θα ανέβει και η διάθεση του οδηγού: Το κιβώτιο γίνεται πιο ζωηρό, ειδικά αν κάνεις αλλαγές με τα «αυτάκια» πίσω από το τιμόνι, και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις τονίζονται. Η δε ηλεκτρική βοήθεια δίνει γραμμικότητα και γεμίζει τη ραθυμία του μοτέρ στις χαμηλές στροφές.