ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
3.462 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2025)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ο σπορτίφ χαρακτήρας της έκδοσης R-Line και η εξοπλιστική πληρότητά της είναι στοιχεία που δεν περνούν απαρατήρητα. Το ίδιο όμως και η τιμή, η οποία με 4 χιλιάρικα πάνω από τη βασική ανεβάζει την τιμή του Golf με τα 150 άλογα στα 36 χιλιάρικα και σε αυτά τα λεφτά θα μπορούσε να είναι στάνταρ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC (χρεώνεται 650 ευρώ).

+ Ποιότητα καμπίνας και στιβαρότητα κατασκευής, συγκρατημένη κατανάλωση, επιδόσεις, ποιότητα κύλισης και άνεση, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία, φρένα, επαναφορά κανονικών διακοπτών στο τιμόνι 
- Τιμή, συγκρατημένη σχεδίαση, όχι στάνταρ ανάρτηση DCC


 

Τεχνικά χαρακτηριστικά VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG7 R-Line
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία 'Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, ACT, mΗEV 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500
Βάρος (κιλά)* 1.373
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3
30-80 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,6
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,5
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 203
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,4
Μέση δοκιμής 7,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 123
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
*εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG7 R-Line
ESP *
Αυτόματο φρενάρισμα *
Αερόσακοι 7
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 2-ζωνικός)
Πίνακας οργάνων /οθόνη Ψηφιακός 10 ιντσών / έγχρωμη αφής 12,9 ιντσών με κάμερα όπισθεν
Κάμερα όπισθεν *
Cruise control * (Adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * 18 ιντσών
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 4 χρόνια (ή 80.000 χλμ. για τα 2 τελευταία)
Έκδοση R-Line More
Tιμή  
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG7 R-Line
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,5
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.534/1.502
Στροφές τιμονιού 2,5
Κύκλος στροφής (μ.) 11,1
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα db) 66,4/68,6
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/40 R18
Μάρκα-μοντέλο ελαστικών Michelin Primacy 4
Διαστάσεις (χλστ.)* VW Golf
Κεφάλι οδηγού 101
Κεφάλι πίσω 55
Πλάτος εμπρός 1.415
Πλάτος πίσω 1.355
Πόδια πίσω 155
Χώρος αποσκευών (λτ.) 381
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.289x1.789x1.468
Μεταξόνιο 2.620
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG R-Line
Σελίδα 2Εσωτερικό: Tα καθίσματα κάνουν τη διαφορά
Σελίδα 3Κινητήρας: Πάντα δυναμικές επιδόσεις, τσίμπησε λίγο η κατανάλωση και πληρώνει τέλη
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με χαμηλωμένη ανάρτηση και στάνταρ τροχούς 18 ιντσών
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
ALFA ROMEO