
Η ποιότητα κατασκευής παραμένει σημείο αναφοράς, ενώ στα πλαίσια της ανανέωση έχουν γίνει εργονομικές βελτιώσεις, όπως τα συμβατικά κουμπιά στο τιμόνι.
Το Golf της δοκιμής συνεχίζει φυσικά να προσφέρει μια άκρως ποιοτική καμπίνα με εκτεταμένη χρήση μαλακού υλικού και μια συναρμογή που αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Μερίδιο από τη λάμψη της ποιότητας πάντως, διεκδικεί το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου, με τις δύο οθόνες, 10 ιντσών αντί του πίνακα οργάνων και μία τύπου τάμπλετ, που στην R-Line έκδοση της δοκιμής είναι 12,9 ιντσών (10,3 ιντσών στη βασική) με στάνταρ ψηφιακό βοηθό τεχνολογίας ChatGPT. Υπάρχουν νέα γραφικά και μενού, με την απόκριση στην αφή να εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά γρήγορη.

Από τα στοιχεία στο εσωτερικό που ξεχωρίζουν είναι τα «top sport» καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα.
Λόγω του πακέτο R-Line ο διάκοσμος είναι εμφανώς πιο σπορτίφ περιλαμβάνοντας ανάλογο τιμόνι με διάτρητο δέρμα και λογότυπο R -εργονομικά ευπρόσδεκτη η αντικατάσταση των ευαίσθητων στην αφή μπουτόν με «παραδοσιακά», όπως και στις άλλες εκδόσεις- σπέσιαλ ταπετσαρίες και μαύρη οροφή, ειδικά γραφικά στον πίνακα οργάνων Digital Cockpit Pro και φυσικά τα «top sport» καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα. Αυτά είναι και όμορφα στο μάτι, κυρίως όμως είναι άνετα και στηρίζουν σωστά το σώμα.
Από πλευράς χώρων δεν υπάρχει φυσικά καμία αλλαγή με τα νούμερα των μετρήσεών μας να έχουν ήδη δείξει πως πέντε ενήλικες θα χωρέσουν με άνεση, ενώ το πορτ-μπαγκάζ, στα 380 λίτρα, έχει βολικό και τετραγωνισμένο σχήμα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG R-Line |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Tα καθίσματα κάνουν τη διαφορά |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Πάντα δυναμικές επιδόσεις, τσίμπησε λίγο η κατανάλωση και πληρώνει τέλη |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με χαμηλωμένη ανάρτηση και στάνταρ τροχούς 18 ιντσών |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |