Στην έκδοση R-Line, η ανάρτηση είναι σπορτίφ με πιο σφιχτή ρύθμιση και 15 χλστ. χαμήλωμα σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Σε συνδυασμό με τις στάνταρ 18άρες ζάντες, το Golf των 150 ίππων έχει ακόμα πιο ουδέτερη συμπεριφορά.
Στην έκδοση R-Line, η ανάρτηση είναι σπορτίφ με πιο σφιχτή ρύθμιση και 15 χλστ. χαμήλωμα σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Σε συνδυασμό με τις στάνταρ 18άρες ζάντες, το Golf των 150 ίππων έχει ακόμα πιο ουδέτερη συμπεριφορά χάρη στην αυξημένη πρόσφυση των τροχών και το πιο άκαμπτο προφίλ των ελαστικών του.
Μας άρεσε η σπιρτάδα του Golf R-Line σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων, όπως και η σωστή λειτουργία των ηλεκτρονικών που μαζί με δυνατά φρένα ενισχύουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού ακόμα και σε πολύ γρήγορο ρυθμό.
Το καλό είναι πως το Golf των 150 ίππων με το πακέτο R-Line δεν έχει χάσει σχεδόν τίποτα από την αρμονική ισορροπία, που υπάρχει ανάμεσα στην ποιότητα κύλισης και στην αποτελεσματική διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος της βασικής έκδοσης. Η καμπίνα μάλιστα, συνεχίζει να παραμένει εξαιρετικά απομονωμένη από εξωτερικούς ήχους και παράλληλα οι τροχοί περνούν σχεδόν βελούδινα από τις λακούβες, ειδικά με τα έξτρα (650 ευρώ) ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Μέχρι και το τιμόνι έχει πιο μεστή πληροφόρηση, ενώ πάντα η πλατφόρμα σε κερδίζει με την στιβαρότητα και την προθυμία της στις εντολές, χωρίς ωστόσο το σύνολο να το λες σπορ.
Βέβαια μην ξεχνάμε πως οι εκδόσεις των 150 ίππων διαθέτουν και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία σαφώς και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα. Σε γενικές γραμμές μας άρεσε η σπιρτάδα του Golf R-Line σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων, όπως και η σωστή λειτουργία των ηλεκτρονικών που μαζί με δυνατά φρένα ενισχύουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού ακόμα και σε πολύ γρήγορο ρυθμό.