Εσωτερικό - Εξοπλισμός: Με ψηφιακό πίνακα οργάνων και διακόσμηση αλά Polo

25.722 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2022)
Ο digital χαρακτήρας του Taigo είναι ξεκάθαρος και αποτυπώνεται από τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών , καθώς και από την 8άρα έγχρωμη οθόνη αφής.
3 Φωτογραφίες »

Ο digital χαρακτήρας του Taigo είναι ξεκάθαρος και αποτυπώνεται από τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών , καθώς και από την 8άρα έγχρωμη οθόνη αφής.

Στο εσωτερικό, πολλά στοιχεία εξοπλισμού προέρχονται αυτούσια από τα κοινά ράφια του ομίλου. Ανάμεσά τους το πολυλειτουργικό τιμόνι με μοντέρνα χειριστήρια, τα συστήματα infotainment τελευταίας γενιάς (MIB3) και το App-Connect Wireless. Ειδικά για την διακόσμηση της καμπίνας του νέου VW Taigo, πρέπει να τονιστεί πως θυμίζει έντονα το εσωτερικό του πρόσφατα ανανεωμένου Polo. Στην δημοφιλή έκδοση Life (21.100¤) ο digital χαρακτήρας είναι ξεκάθαρος και αποτυπώνεται από τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, καθώς και από την 8άρα έγχρωμη οθόνη αφής με σύστημα πλοήγησης «Ready 2 Discover», υπηρεσίες Streaming και Internet. Στην βάση της γκάμας υπάρχει η έκδοση Comfort (αποκλειστικά με κινητήρα 95 ίππων) η οποία κοστίζει 20.050 ευρώ και βρίσκεται σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, όπως και η βασική Move για την επιλογή των 110 ίππων.

 
Από την άλλη πλευρά, στο βασικό εξοπλιστικό πακέτο των άλλων δύο B-SUV δεν υπάρχει δυνατότητα για ψηφιακό Cockpit, με το T-Roc να προσφέρει την συγκεκριμένη άνεση στην τρίτη έκδοση εξοπλισμού Experience. Όσον αφορά τις τιμές, το T-Cross κοστίζει 20.550 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Life, ενώ το T-Roc έκδοσης Discover έχει τιμή 21.400 ευρώ.
 
Κοινή είναι η σουίτα των συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού, όπως το προαιρετικό IQ.DRIVE Travel Assist. Συνδυάζει λειτουργίες από άλλα συστήματα όπως τα Adaptive Cruise Control και Lane Assist για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος υποβοήθησης επιπέδου 2 που επιτρέπει εν μέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση με ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Και τα τρία μοντέλα εφοδιάζονται από την βασική (Life σε Taigo και T-Cross) με Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, Σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist, Σύστημα υποβοήθησης κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα και Ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist. Ως έξτρα αλλά στάνταρ βλέπουμε στο Taigo προβολείς LED και Σύστημα στάθμευσης Park Pilot.

Σελίδα 1Τι διαφορές έχουν τα 3 SUV πόλης της Volkswagen;
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο κομψό το Taigo, περισσότερο συντηρητικά τα T-Roc και Τ-Cross
Σελίδα 3Εσωτερικό - Εξοπλισμός: Με ψηφιακό πίνακα οργάνων και διακόσμηση αλά Polo
Σελίδα 4Χώροι: Πορτ-μπαγκάζ στους μέσους όρους
Σελίδα 5Κινητήρες: Χωρίς diesel, ίδια μοτέρ με T-Cross
Σελίδα 6Η γνώμη μας
test center
4green