" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι κάμερες θα καταγράφουν τον περιβάλλοντα χώρο και ο οδηγός θα παρακολουθεί την καταγραφή μέσω μόνιτορ

Το τέλος των καθρεφτών

Διαβάστηκε από 4015 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/7/2016

Η Ιαπωνία έγινε η πρώτη χώρα που επιτρέπει στους κατασκευαστές αντί για καθρέπτες να χρησιμοποιούν κάμερες και μόνιτορς στα οχήματά τους.

 
Η χρήση καμερών αντί για τους παραδοσιακούς καθρέπτες δεν είναι κάτι ασυνήθιστο για τη βιομηχανία της αυτοκίνησης, άλλωστε έχουν παρουσιαστεί πολλά πρωτότυπα με αυτό το χαρακτηριστικό, ενώ η Honda ήδη έχει ενσωματώσει κάμερες κάτω από τους πλαϊνούς καθρέφτες. Ωστόσο η νομοθεσία δεν επιτρέπει ακόμα την κατάργηση των πλαϊνών καθρεφτών. 
 
Αυτό όμως ενδέχεται να αλλάξει σύντομα, αφού σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Ιαπωνία θέσπισε νομοθετική ρύθμιση από τις 17 Ιουνίου, η οποία επιτρέπει την αντικατάσταση των καθρεφτών από κάμερες. Παράλληλα κάτι ανάλογο αναμένεται να πράξει φέτος και η Ε.Ε. αναθεωρώντας τους κανονισμούς για τις νέες τεχνολογίες.


Οι κάμερες θεωρείται πως έχουν αρκετά πλεονεκτήματα συγκριτικά με τους παραδοσιακούς καθρέφτες, όπως ότι προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια και μειώνουν την κατανάλωση. Ο λόγος είναι πως οι σύγχρονες κάμερες έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν πλατύτερο κάδρο συγκριτικά με τους καθρέφτες, ελαχιστοποιώντας τις νεκρές γωνίες, ενώ παράλληλα μπορούν να επεξεργαστούν την εικόνα πριν την προβολή της στο μόνιτορ, ρυθμίζοντάς την ανάλογα τις καιρικές συνθήκες, όπως σε ενδεχόμενη ομίχλη ή βροχή. 

Όσον αφορά στην οικονομία καυσίμου, αυτή επιτυγχάνεται από το μικρότερο βάρος που έχουν συγκριτικά με τους καθρέφτες, καθώς επίσης και από τη μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση που προβάλλουν. Τέλος θα συμπληρώναμε εμείς μην λησμονούμε το γεγονός της παραγωγής μειωμένων θορύβων, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες.