ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή

 Σχολιάστε 
91.481 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2025)
Καλά συναρμολογημένη καμπίνα. Η αίσθηση των υλικών παραμένει ωστόσο απλή, ιδιαίτερα στις πόρτες.
6 Φωτογραφίες »

Καλά συναρμολογημένη καμπίνα. Η αίσθηση των υλικών παραμένει ωστόσο απλή, ιδιαίτερα στις πόρτες.

Με σταθερά πρωταγωνιστικό ρόλο στις πωλήσεις, η τρέχουσα 4η γενιά του Toyota κυκλοφορεί από το 2020 οπότε ήταν λογικό και επόμενο να έρθει η ώρα της ανανέωσης για το best seller μικρό της Toyota. Μην περιμένετε όμως τίποτα χτυπητές αλλαγές, ειδικά αν μιλάμε για την εμφάνιση, η οποία εκτός από τα νέα χρώματα, τις ζάντες και την πρωτοεμφανιζόμενη σπορτίφ έκδοση GR Sport (θα τη γνωρίσουμε αναλυτικά σε επόμενη δοκιμή), παραμένει ίδια.


Ο πίνακας οργάνων έχει μέγεθος έως 12,3 ίντσες και γρήγορα βρίσκεις αυτό που χρειάζεσαι, ακόμη και αν βρίσκεται στα μέσα μενού.
6 Φωτογραφίες »

Ο πίνακας οργάνων έχει μέγεθος έως 12,3 ίντσες και γρήγορα βρίσκεις αυτό που χρειάζεσαι, ακόμη και αν βρίσκεται στα μέσα μενού.


Το ίδιο συμβαίνει και με την καμπίνα σε επίπεδο εμφάνισης, (πολύ προσεγμένης) ποιότητας κατασκευής, αλλά και (υψηλής) πρακτικότητας τουλάχιστον. Υπάρχει πάντως αναβάθμιση στην τεχνολογία του συστήματος infotainment, που διαθέτει πλέον και μια μεγάλη οθόνη αφής 10,5 ιντσών. Η καλύτερη απόκριση της οθόνης είναι εμφανής, όπως και η σωστή λειτουργία των φωνητικών εντολών.

Η μεγαλύτερη όμως αλλαγή για το ανανεωμένο Yaris έχει να κάνει με το ισχυρότερο υβριδικό συστήματος των 130 ίππων, που δοκιμάζουμε σήμερα και είναι παράλληλα διαθέσιμο με το υφιστάμενο των 116 ίππων.
Για την επιλογή της κατάλληλης εξοπλιστικής έκδοσης τα πράγματα είναι αρκετά ξεκάθαρα, καθώς η Toyota επιλέγει να μην προσφέρει κοινές και για τους δύο διαφορετικούς κινητήρες: Οι εκδόσεις Live, Active, Active Plus και Style έρχονται όπως τις γνωρίζαμε με 116 ίππους, ενώ όλες οι υπόλοιπες (Chic, Bi-tone, GR Sport και Premiere Edition) προσφέρουν την ισχυρότερη εκδοχής με τους 130 ίππους.

Τιμολογιακά τώρα το υβριδικό Yaris των 130 ίππων (ξεχάστε αυτό με το συμβατικό σύστημα κίνησης και το χειροκίνητο κιβώτιο) είναι έως αρκετά ακριβότερο από αυτό με το πιο ήπιας απόδοσης υβριδικό σύστημα. Ειδικότερα, σε σχέση με το βασικό Yaris Hybrid 116 PS (έκδοση Live) που έχει 21.620 ευρώ (με το φθηνότερο χρώμα), το 130άρι είναι 5.420 ευρώ ακριβότερο μιας και κοστίζει 27.040 ευρώ στην πολύ πιο πλούσια έκδοση C-hic. Aν πάρει κανείς την πιο πλούσια έκδοση (Style), που είναι διαθέσιμη για το Yaris Hybrid 116 (25.010 ευρώ), τότε είναι 2.030 ευρώ ακριβότερο, πάντα με το κάτι παραπάνω σε εξοπλισμό και φυσικά με το πιο δυνατό υβριδικό σύστημα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Toyota Yaris Hybrid με 130 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Kινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, συνεχίζει να καίει με το σταγονόμετρο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο ήσυχο, πάντα ευέλικτο και ευχάριστο στην οδήγηση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
4green